اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه مسائل آموزش و پرورش باید جزو اولویت‌های مسئولین باشد، گفت: در همه دنیا ثابت شده است که مبنای رشد و توسعه جامعه متکی به ارتقاء آموزش و پرورش است و در این شکی وجود ندارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ،علی‌حسین حسین‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان  با بیان اینکه هر کسی از کنار درب آموزش و پرورش می‌گذرد متوجه مسائل و مشکلات آن خواهد شد اظهار کرد: با وجود قانون مصوب مبنی بر پرداخت درصدی از درآمد دستگاه‌های دولتی به آموزش و پرورش اما این مبلغ پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: به طور حتم در قانون مشخص شده است که چه شرکت‌هایی مکلف به پرداخت درصدی به آموزش و پرورش هستند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه مسائل آموزش و پرورش باید جزو اولویت‌های کاری ما قرار بگیرد متذکر شد: در همه دنیا ثابت شده است که مبنای رشد و توسعه جامعه متکی به ارتقاء آموزش و پرورش است و در این شکی وجود ندارد.

حسین‌زاده با اشاره به طرح‌های اعتقادی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بعد اعتقادی آموزش و پرورش بسیار مهم است چرا که در دنیایی زندگی می‌کنیم که اعتقادات جوانان ممکن است از هر سوی مورد تهدید باشد.

وی تاکید کرد: ارتقاء مسائل اعتقادی به‌ویژه در مدارس از اولویت مهم نظام جمهوری اسلامی است و در این جلسات باید با این رویکرد به کمک آموزش و پرورش رفت.

حسین‌زاده با بیان اینکه مسائل آموزش و پرورش از مسائل بهداشتی و حتی تغذیه مهم‌تر است از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: آموزش و پرورش استان را در حل مسائل مالی یاری کنند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان با ابراز خرسندی از ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش در خواست کرد: کمیته‌ای پشتیبان متشکل از استانداری، معاونت سیاسی اجتماعی، آموزش و پرورش جهت حل مسائل مالی آن تشکیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار