اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
لطفا دیگر وعده ندهید!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، استقلالی‌ها که ماه ها است با با بی پولی دسته و پنجه نرم می کنند و روحیه مبارزه طلبی خود را در مصاف با حریفان از دست داده اند، اکنون بیشتر از قبل در برزخ مشکلات گیر کرده اند و شاید بیشتر از این بی پولی، وعده و وعیدهای مسوولان است که دل استقلالی ها را به درد آورده است؛ وعده هایی که بیشتر دل‌خوشکنک بوده و هیچ ماهیت واقعی ندارند.

30 آذر 95 - فرامز کیانی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان: این نوید را می‌دهیم که مبلغ واریزی به حساب باشگاه استقلال خوزستان، می‌تواند مشکلات این باشگاه و تیم را حل کند. همچنین قرار است مبلغی هم به صورت هفتگی به تیم استقلال خوزستان پرداخت شود. 
 
یکم دی ماه 95 - غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان: گروه ملی تقبل کرد که مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه استقلال خوستان بدهد. همچنین به زودی نیز مسائل قانونی بانک ملی انجام می‌شود و امیدواریم که بانک ملی هم گروه ملی را بر عهده بگیرد تا در نیم‌فصل دوم لیگ شما بازیکنان و مجموعه تیم، نیم‌فصل راحت‌تری داشته باشید و دغدغه و استرس‌تان کمتر باشد. طبق آن چه که مدیرعامل باشگاه گفته، توافقی صورت گرفته است که به صورت هفتگی نیز به تیم کمک شود که این توافق برای این هفته انجام شده و این نیز بارقه امید است.

یکم دی ماه 95 - جواد نعمتی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: مشکل اصلی استقلال خوزستان در حال حاضر مالی است که در این راستا با دوستان‌مان در گروه ملی و بانک ملی صحبت‌هایی صورت گرفت و مساعدت‌هایی هم شد و توافق‌نامه‌ای تنظیم کردیم تا مشکل اسپانسری‌مان حل شود. طبق این توافق‌نامه نیز قرار شد از این به بعد از سوی گروه ملی هفته‌ای200  میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شود.

دوم دی ماه 95 - همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: وظیفه خودم دانستم که از تیم حمایت کامل را داشته باشم و پیگیری‌های لازم را انجام دهم. در این خصوص نیز چند اقدام مهم را انجام دادیم؛ یکی این که با مسوولان ارشد بانک ملی کشور آقای دکتر حسین زاده، جلسات متعدد و مهمی را در زمینه وضعیت تیم استقلال خوزستان داشتیم تا بتوانند به این تیم کمک کنند. قرار بر این شد که از طریق گروه ملی فولاد هفته ای 400 میلیون تومان به حساب تیم فوتبال استقلال خوزستان اختصاص داده شود که ظاهرا قسط اول آن نیز یکی دو روز پیش به حساب این باشگاه واریز شد تا به این صورت مشکل این تیم برطرف شود. همچنین طی جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتم از او خواستم که به صورت ویژه از این تیم حمایت کنند و از طریق فدراسیون فوتبال کمک های مالی و قانونی داشته باشند که در این خصوص نیز نامه ای به وزیر ورزش ارسال کردم و او نیز قول مساعدت های لازم را داد.

اینها تنها چند نمونه از وعده های بسیار مسوولان طی چند روز اخیر بوده است. وعده هایی که داده شد ولی دیگر خبری از تحقق آن‌ها نشد.

اما سرمربی استقلال خوزستان هم که دیگر نمی دانست برای حفظ داشته های خود باید به چه کاری دست بزند، از حق خود و خانواده اش گذشت و خانه خود را فروخت تا سرپناهی برای آبی های خوزستان بسازد و شاید اکنون او بیشتر از همه از وعده ها دلگیر و خسته باشد. او اعتبار فوتبالی اش را پای این تیم گذاشت و بازیکنانش را برای نیم فصل اول، با چنگ و دندان نگه داشت اما اکنون صدای اعتراض بازیکنان این تیم با پایان رسیدن نیم فصل و عملی نشدن هیچ کدام از وعده ها، بیشتر به گوش می رسد.

اکنون دیگر می توان کاملا حق را به این بازیکنان داد، چرا که آن‌ها بارها و بارها ایستادگی شان به پای این تیم را ثابت کرده اند و این که بگویند "اگر پول نرسد، نیم فصل دوم دیگر نیستیم" حق دارند، زیرا این وعده ها آن ها را خسته تر از قبل کرده است. این فوتبال تنها منبع درآمدی بسیاری از این فوتبالیست ها است، منبعی که از فصل گذشته تاکنون نتوانسته پاسخگوی نیاز آن ها و خانواده‌های‌شان باشد.

آیا این مسوولانی که دائما می گویند پول تا چند روز آینده می رسد و حرف از 10 میلیارد تومان و هفته ای چهار میلیون تومان می زنند و بعد هم می روند، حال این روزهای استقلال خوزستان را می ببینند، آیا صدای این جوانان کم ادعا را می شنوند؟

چهارشنبه همین هفته دور جدید تمرینات استقلال خوزستان آغاز می شود و اگر وعده مسوولان تا یکی دو روز آینده عملی نشود، مطمئن باشند بازیکنی در تمرینات این تیم حاضر نمی شود و این جا است که این مسوولان بازنده‌تر از قبل می شوند، زیرا سرمایه های خود را از دست داده‌اند.

این جوانان تا این‌جای کار غیرت و تعصب مثال زدنی خود را نشان داده اند؛ آن ها در طول فصل برای سربلندی فوتبال خوزستان گام‌های بسیاری برداشته اند، در حالی که مسوولان از برداشتن حتی یک قدم هم عاجز بوده اند.

تا چهارشنبه زمان زیادی باقی نمانده است و این بار اگر مسوولی آمد که به این تیم کند، لطفا دیگر وعده ندهد؛ آبی های خوزستان منتظر عمل هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار