اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
معاون سیاسی استاندار خوزستان در حاشیه همایش سوادآموزی :
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: گسترش سواد آموزی از ملزومات توسعه و پیشرفت در خوزستان است.

شوشان: معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: گسترش سواد آموزی از ملزومات توسعه و پیشرفت در استان خوزستان است. 

 علی حسین حسین زاده در حاشیه همایش گرامیداشت روز سواد آموزی که صبح امروز هفتم دی ماه، گفت: نهضت سواد آموزی در راستای آموزش تعدادی از افراد جامعه که از تحصیل بازمانده اند ، ایجاد شده است.

معاون سیاسی استاندار خوزستان با اظهار اینکه در مجموعه سواد آموزی استان خوزستان اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: استانداری به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی در خوزستان، موظف است در راستای رشد و پیشرفت و کاهش نرخ بی سوادی در خوزستان به توسعه سواد آموزی و افزایش سطح آموزش کمک کند. 

حسین زاده گفت: با شروع به کار تیم جدید در خوزستان و حضور دکتر شریعتی به عنوان استاندار، از مجموعه آموزش و پرورش خوزستان پشتیبانی های مالی و معنوی خوبی صورت گرفته است و با تلاشی که توسط مدیر کل آموزش و پرورش نیز انجام شده، حرکت رو به جلو در این مجموعه ادامه دارد و امیدواریم که به سمت ریشه کن شدن بی سوادی در این استان به پیش برویم. 

در همایش گرامیداشت روز سواد آموزی که صبح امروز در سالن طلائیه اهواز برگزار شد، معاون سیاسی استاندار خوزستان ،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، آیت الله حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز ،فرماندار اهواز و جمعی از مدیران و مسئولان استانی حضور داشتند.

همچنین در این برنامه از سواد آموزان برتر استان خوزستان تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار