شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
 مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: یک خودوزی زانتیا در اهواز به صورت کامل در آتش سوخت. امیر نجفی اظهار کرد: شب گذشته با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروی زانتیا در منطقه فرهنگ شهر را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان بلا درنگ در قالب یک تیم اطفای حریق و در کمتر از سه دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به خاموش کردن حریق کردند.

نجفی عنوان کرد: این خودرو از ناحیه باک بنزین خودرو دچار حریق شده و متاسفانه به دلیل شدت آتش سوزی به طور کامل در آتش سوخت.

وی در ارتباط با علت حادثه گفت: کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را نشت بنزین به دلیل نقص فنی در قسمت سوخت رسانی خودرو اعلام کردند.

حریق منزل مسکونی در ملی راه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز در ارتباط با حادثه دیگر گفت: طی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی سه طبقه واقع در ملی راه دادند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر و سریعا عملیات اطفا را شروع کردند.

نجفی یادآور شد: آتش نشانان با قرار دادن دستگاه مکنده هوا، دود ناشی از حریق را به خارج از منزل هدایت و برای خاموش کردن آتش به داخل خانه وارد شدند.

وی اضافه کرد: این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید و حریق با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

برچسب ها: زانتیا ، آتش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار