اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
معاون سیاسی استاندار در حاشیه بازدید از اولین درمانگاه فرهنگیان خوزستان:
درمانگاه فرهنگیان علاوه بر اینکه به معلمین، دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش خوزستان خدمات تخصصی...
شوشان: معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: راه اندازی درمانگاه فرهنگیان سبب گسترش رضایتمندی فرهنگیان از آموزش و پرورش می شود.

علی حسین حسین زاده که به همراه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برای بازدید از اولین درمانگاه فرهنگیان خوزستان در این مجتمع پزشکی حاضر شده بود، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که آموزش و پرورش خوزستان با حساسیت زیادی پیگیر ارائه خدمات پزشکی و رفاهی به فرهنگیان این استان است.

وی با اشاره به اینکه علی رغم نبود اعتبارات این مجموعه احداث شده است، افزود: این محل تا پیش از احداث درمانگاه، غیرقابل استفاده بود و هم اکنون با تلاشی که صورت گرفته است و از محل کمک های خیرین تبدیل به یک مجتمع پزشکی با امکانات کامل تخصصی شده است.

حسین زاده گفت: این مجموعه پزشکی از کلیه استاندارهای لازم برخوردار است و من مطمئن هستم که راه اندازی چنین مجموعه ای با خدمات متنوع پزشکی ، رضایتمندی فرهنگیان خوزستان را به دنبال دارد.

معاون سیاسی استاندار خوزستان افزود: در این درمانگاه خدمات شبانه روزی اورژانس ،آزمایشگاه، دندان پزشکی ،چشم پزشكي، ارتوپدي، آرتروپلاستي و فیزیوتراپی به بیماران ارائه می شود همچنین بیماران می توانند از خدمات تخصصی پزشکان متخصص نیز در نوبت عصر استفاده کنند و طبق گفته مسئولین این درمانگاه ،در آینده خدماتی نظیر رادیولوژی و سونوگرافی نیز به این مرکز اضافه می شود.

وی با اظهار اینکه این درمانگاه در آینده نیز توسعه بیشتری پیدا می کند ، خاطر نشان کرد: درمانگاه فرهنگیان علاوه بر اینکه به معلمین، دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش خوزستان خدمات تخصصی پزشکی ارائه می دهد، سایر شهروندان نیز می توانند با مراجعه به این درمانگاه از خدمات آن بهره ببرند.

گفتني است؛ درمانگاه فرهنگيان اهواز ازمنطقه پاداد شهر اهواز به خيابان١٣كيانپارس منتقل شده است و با تخفيف ويژه حداقل ٣٠درصدي به بيماران خدمات پزشكي ارائه مي كند.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
comment
0
0
comment آقای دکتر حسین زاده ، برادر کار معاونت سیاسی این کارها نیست . توقع از شما این است که بلندتر فکر و اقدام کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار