اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
 فرماندار شهرستان شوش گفت: سالانه 50 هزار گردشگر از کشورهای مختلف جهان برای دیدار از آثار برجای مانده از تمدن هفت هزار ساله به شوش سفر می کنند.

 رضا نجاتی روز چهارشنبه در نشست منطقه ای بانوان مشاور فرمانداران شهرهای شمال استان خوزستان در شوش با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود:شهر شوش با وجود 2 اثر ثبت جهانی چغازنبیل و محوطه باستانی باید با رویکرد جهانی و ملی دیده شود.

وی اظهار کرد:سفر 2 میلیون نفر از کاروان های راهیان نور به این شهرستان برای دیدار از منطقه عملیاتی فتح المبین ، زیارت حرم حضرت دانیال نبی(ع) بیانگر این واقعیت است که شوش از ظرفیت های بی شماری در زمینه گردشگری برخوردار می باشد که باید با فراهم کردن زیر ساخت لازم از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

نجاتی همچنین به رویکرد دولت یازدهم در راستای توجه به مطالبات بانوان جامعه اشاره کرد و گفت:دولت تدبیر و امید و در راس آن شخص رئیس جمهوری توجه ویژه ای نسبت به مسایل و مطالبات بانوان دارد که این رویکرد در راستای سیاست های دولت در شهرستان شوش در حال اجرا و پیگیری است.

وی با بیان اینکه 49 درصد جمعیت 215 هزار نفری شهرستان شوش را بانوان تشکیل می دهند گفت:برای رشد و توسعه جامعه باید به ظرفیت های بانوان توجه شود لذا در این راستا و برای ایجاد فرصت های شغلی ، ورزش و فعالیت های تفریحی بانوان و نیز کانون های بانوان در شوش اقدامات قابل قبولی صورت گرفته و یا در دست پیگیری و اجراست.

فرماندار شوش با تعامل خوب مجموعه دستگاه های اجرای این شهرستان با بانوان نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مسایل و مشکلات بانوان از جمله موارد الزام آور اداری در این شهرستان است.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه باید نگاه به حوزه بانوان روز به روز و متناسب با نیاز و مطالبات آنها تغییر کند افزود: نباید اجازه داد خرده فرهنگ ها فعالیت بانوان را در جامعه محدود کنند. نجاتی به نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف انقلاب ، دفاع مقدس و جامعه اشاره کرد و گفت:در هر جامعه ای که به بانوان اجازه فعالیت اجتماعی داده شده آن جامعه روند پیشرفت و توسعه را سریعتر و مطمئن تر طی کرده است.

نشست منطقه ای بانوان مشاور فرمانداران شهرهای شمال استان خوزستان با حضور فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از صبح روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان شوش در حال برگزاری است.

شهرستان شوش با 215 هزار نفر جمعیت 220 روستا ، سه بخش و پنج شهر در شمال غرب استان خوزستان واقع است.

برچسب ها: گردشگر خارجی ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار