شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیریت غذای معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق به کسب رتبه برتر در بین مدیریت های غذا و داروی سراسر کشور شد که کسب این مهم باعث افتخاری دیگر برای استان زرخیر و شهید پرور استان خوزستان است.

 پس از کسب این رتبه ارزشمند توسط مدیریت غذای این معاونت، دکتر حسین برزگر در پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مدیر محترم اداره نظارت سرکار خانم مهندس فقهی

سلام و عرض ادب

کسب رتبه برتر در سطح یک کشور را خدمت شما و همکاران تلاشگر و دلسوز آن اداره تبریک عرض می نمایم.

بنده یقین دارم این موفقیت مدیون تلاشهای خداپسندانه شما و همه همکاران محترمتان است که برای انجام وظایف محوله با صبر در مقابل ناملایمات و سختی های همیشگی با اراده ای محکم با توکل بر خداوند قدم بر داشتید و البته خوزستان به وجود همه شما بزرگواران که حافظ امنیت فراورده های سلامت هستید و چون سربازانی تیز بین نوید بخش آرامش و اطمینان  برای مردم شریف و نجیب خواهید بود. ما تلاش خواهیم نمود تا بعنوان یکی از دستگاه های مسئول در رونق تولید صنعت غذا؛ فراورده های آرایشی و بهداشتی همت نماییم تا در زمینه امنیت و ایمنی غذا سهم خود را بدرستی انجام دهیم.

بر خود لازم می دانم از حمایت ها و رهنمودهای همیشگی دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو کشور و همکاران ارجمندشان در کسب این موفقیت توسط همکاران اداره نظارت بر مواد خوراکی؛ آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اهواز تشکر ویژه نمایم.

 

دکتر حسین برزگر

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار