اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
شوشان: بیانیه حماسه 9 دی ماه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان، سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت ولیعصر (عج) و اتاق اصناف اهواز

بیانیه به مناسبت حماسه 9 دی ماه

بیانیه به مناسبت حماسه 9 دی ماه

یوم الله 9 دی ماه سال 88 آبی بر آتش فتنه گران داخلی و خارجی با حمایت استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی بیگانه و عوامل خائن و وطن فروش خارج نشین بوده است.

 طی سال های اخیر نظام اسلامی دستخوش حوادثی شده که باعث صدمات جبران ناپذیری برای نظام و مردم عزیز ایران اسلامی شده است که همه این فتنه ها توسط استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جنایتکار با همکاری اذناب منطقه ای کودک کش خود صورت گرفته است.

در این بین مردم ایران اسلامی خباثت های رژیم منحوس آل سعود را با دلارهایش، طرح ریزی انگلیس را با جاسوسانش و شیطان بزرگ آمریکا را برای آشوب در کشور و توهین به مقدسات توسط فتنه گران داخلی به مراسم عاشورای حسینی و بنیانگذار انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد .

 دستاورد حضور حماسی مردم غیور ایران اسلامی و ولایت مدار خوزستان علی الخصوص بازاریان و اصناف ولایت مدار استان خوزستان جهت اقتدار و استحکام نظام اسلامی در 9 دی 88 همچنان ادامه دارد و دشمنان بدانند این نظام تحت توجهات حضرت بقیه الله اعظم (عج) به رهبری نائب ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز به راه و هدف خود تا نابودی استکبار جهانی و اسرائیل خبیث است ادامه خواهد داد .
برچسب ها: 9 دی ، صنعت ، حسن زاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار