شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: یکی ازاهدف اصلی دشمنان نظام هجوم به اعتقادات مردم است و اکنون در فضای مجازی سست کردن اعتقادات مردمی را در اولویت کار خود قرار داده اند.
شوشان: حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز به برخی از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که دشمن در صدد تحریف مولفه های قدرت است اما نظام اسلامی نه تنها در کشور دارای قدرت بوده بلکه در منطقه نیز به عنوان یکی از قدرت های برتر خود را معرفی کرده است.


وی افزود: یکی از مولفه های قدرت نظام اسلامی، حضور یکپارچه مردم در همه عرصه ها است که اکنون روی پای خود ایستاده و به خود باوری و خودکفایی رسیده اند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دشمنان در فتنه 1388 این اتحاد مردمی را هدف قرار داده وقصد داشتند به نظام آسیب جدی وارد کنند اما حماسه تاریخی 9 دی این اهداف پلید را خنثی کرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات خود بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و باتوجه به منابع و ذخایر با ارزشی که در کشور وجود دارد می توان با اجرای این سیاست ها نیازمان را به خارج به حداقل برسانیم.

وی همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال نو میلادی به مسیحیان کشور و استان گفت: امروزه تعدادی از سران مسیحی در کنار یهودیان قصد تحریف این دین و دشمنی با مسلمانان را دارند که امید است جامعه مسیحیان کشور توجهی به این تحریف ها نداشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین به 15 دی ماه سال 1373 و سالروز شهادت شهید منصور سجادی فرمانده نیروی هوایی و جمعی از یارانش اشاره کرد و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهدای والا مقام، این شهدا را افتخارات نظام اسلامی برشمرد. 

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علم الهدی گفت: 16 دی ماه 1359 جمعی از رزمندگان اسلام که بخش اعظمی از آن ها را دانشجویان پیرو خط امام تشکیل می دادند در کنارشهید حسین علم الهدی به شهادت رسیدند که جا دارد فرا رسیدن سالروز شهادت این شهدای والا مقام را گرامی بداریم.

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: در روزهای اخیر چهلمین سالروز شهادت زائران ابا عبدالله الحسین در حله عراق را پشت سرگذاشتیم که جا دارد یاد و خاطره این شهدای راه کربلا را نیز گرامی بداریم.

وی افزود: این حادثه سند دیگر بر جنایت های آمریکا و آل سعود است که بازهم چهره منحوس این کشورهای جنایتکار را برای همگان آشکار ساخت اما به برکت خون رزمندگان عراق و گروه مقاومت سوریه به زودی چهره منطقه به صورت کامل از وجود تروریست های تکفیری پاک خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: هیچ کس نمی تواند منکر حمایت های آمریکا و آل سعود ار تروریست ها شود چرا که بارها حمایت های آشکار این جنایتکاران را در سال های گذشته شاهد بوده ایم.

ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار