اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
معاون استاندار خوزستان تاكيد كرد:
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر 195 واحد مسكن جهت ساكنان مناطق الوده به نفت در مراحل نهايي ساخت قرار دارند كه بايد تا پايان اسفند امسال تكميل شوند.
شوشان: فرامند هاشمي زاده در جلسه بررسي مشكلات و روند اجرايي طرح جابه جايي مناطق آلوده به نفت كه امروز، نهم دي ماه در شهرستان مسجدسليمان برگزار شد، اظهار كرد: امروز مشکلات شهرک ۱۴۰۰ واحدی پيش بيني شده براي ساكنان مناطق آلوده و همچنين وضعيت مناطق آلوده به نفت مورد بررسی قرار گرفت که سالهای متوالی این پروژه در دست اجرا بوده و اكنون ۱۹۵ واحد آماده شده است اما بدلایل ناهماهنگی بین بعضی ادارات خدماتی در اجرای کارهای زیربنایی مشکلاتی به وجود آمده است.


وي افزود: با توجه به تصمیمات استاندار خوزستان در سفر قبلی، امروز ما پیرامون پیگیری تصمیمات گرفته شده به شهرستان آمدیم تا این تصمیمات مجددا پیگیری شود و از نزدیک مشکلات شهرک در حال ساخت براي مناطق الوده را ببینیم تا با هماهنگی خوب بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

هاشمي زاده تصريح كرد: خوشبختانه امروز با کمک همه مدیران به جمع‌بندی خوبی رسيديم و همه کارهایی که باید دستگاه‌های اجرایی انجام دهند را مرور کردیم و در بعضی قسمت‌ها شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی هستيم و برعکس بعضی بخش‌ها پیشرفت خوبی نداشته است و بايد تا پایان اسفندماه ساخت ۱۹۵ واحد ديگر به پایان برسد.

وي عنوان كرد: همچنین در تلاش هستیم  تا مشکلات آب، تلفن، درمانگاه و مدرسه در این شهرک حل شود تا مردم با خیالی آسوده‌تر در این شهرک ساکن شوند و شاهد اسکان شهروندان ساکن مناطق آلوده مسجدسلیمان در این شهرک باشیم.

هاشمي زاده ادامه داد: امروز خوشبختانه به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و همه مشکلات این شهرک را بازدید و بررسي کردیم و در تلاش هستیم تا با همکاری همه عوامل بزودی شاهد رفع این مشکلات در این منطقه باشیم.

علی عسگر ظاهری، نماینده مسجدسلیمان در رابطه با مصوبات اين جلسه اظهار كرد: برای ادامه طرح جابجایی مناطق آلوده مسجدسلیمان یک بازنگری صورت گرفت که مناطقی که آلودگی و غیرقابل سکونت بودن‌شان تائید شده جابجا شوند و مناطقی که فاقد آلایندگی در حد قابل سکونت هستند به مردم اعلام و مجوز ساخت و ساز برای ساکنین این مناطق صادر شود.

وي افزود: در جلسه شهریورماه 95 که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، برای تحویل 195 واحد در شهرک ولیعصر(عج) وظایف دستگاه‌های مربوطه تعیین شد و در بازدید امروز از محل  شهرک مقرر شد فضای آموزشی موردنیاز شهرک ولیعصر(عج) تا مهرماه سال آینده بهره‌برداری شود.  

به گزارش خبرنگار ايسنا، در جلسه امروز تکمیل مسجد و واحد فرهنگی در اولويت قرار گرفت و مقرر شد زیرساخت تلفن و ارتباطات و اشتراک آب منازل نیز طی دو ماه آینده تحویل داده شود و زیرساخت جاده و آسفالت شهرک نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار