اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
معاون عمرانی استاندار خوزستان : بر فرهنگ سازی و بهبود کیفیت خدمات گردشگری تاکید کرد
هاشمی زاده با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در راستای کسب رضایت آنان، گفت:مسئولان خوزستان نیز باید با رفع مشکلات زیرساختی خود ناشی از جنگ، زیرساخت ها را برای ارائه خدمت مطلوب به گردشگران ورودی فراهم کنند

به گزارش شوشان سرپرست امور عمرانی استاندار خوزستان به فرمانداران و شهرداران استان توصیه کرد:در راستای بهبود خدمات به گردشگران برنامه ریزی کرده و به فرهنگ جذب گردشگر به عنوان عامل مهم رونق اقتصادی توجه کنند.
[تاکید معاون عمرانی استاندار خوزستان بر فرهنگ سازی و بهبود کیفیت خدمات گردشگری]
 
فرامند هاشمی زاده شامگاه جمعه در ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان با حضور فرمانداران و شهرداران شهرهای استان، با تشریح اهمیت رونق گردشگری و تاثیر آن در رونق اقتصادی، گفت:کشورهای پیشرو در این صنعت نظیر مصر، ترکیه، امارات متحده عربی از محل گردشگری درآمدهای فراوانی نصیب خود کرده اند.
هاشمی زاده با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در راستای کسب رضایت آنان، گفت:موضوع بازگشت دوباره گردشگر به مقصد گردشگری که قبلا از آن دیدن کرده، بسیار مهم است و مسئولان خوزستان نیز باید با رفع مشکلات زیرساختی خود ناشی از جنگ، زیرساخت ها را برای ارائه خدمت مطلوب به گردشگران ورودی فراهم کنند.
هاشمی زاده ادامه داد:جذب گردشگر و به تبع آن، گردش پول و رونق اقتصادی، شهرداری ها را نیز توانمند می کند.
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد:باید با معرفی توانمندی های استان و تامین زیرساخت ها، زمینه جذب گردشگر را بیش از پیش فراهم کنیم.
 
*** تاکید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر نظارت جدی بر بازار در ایام نوروز
امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت وب رنامه ریزی خوزستان ینز در این نشست، گفت:تعداد مسافران ورودی به استان در ایام نوروز، فراوان است و این موضوع نیز، افزایش تقاضای کوتاه مدت در بازار را به همراه دارد که باید پیش بینی لازم برای تنظیم بازار صورت گیرد.
وی با تاکید بر لزوم آماده سازی بخش های مختلف در زمینه استقبال، پذیرایی و ارائه خدمات مناسب سفر به مسافران نیز گفت:لازم است با شناخت نقاط ضعف و قوت برنامه های ستاد تسهیلات سفر رد سال های گذشته، در زمان باقی مانده به آغاز سفرهای نوروزی، این مشکلات و آسیب ها را به حداقل برسانیم.
در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات خدمات سفر خوزستان با حضور استاندار و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در هتل کاروانسرای آبادان، استاندار احکام فرمانداران و اعضای کمیته های ستاد خدمات سفر استان در نوروز ۹۶ را به آنان تحویل داد.
خوزستان با ثبت رکورد 5 میلیون گردشگر در نوروز 95 ، در بین 10 استان برتر گردشگر پذیر کشور قرار گرفت.
وجود ساحل، آب و هوای مناسب در بهار و نیمه دوم سال و همچنین وجود مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، فرصت ویژه‌ای برای خوزستان و جذب گردشگر فراهم کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار