اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
شهرستان شوش با تمدن 7 هزارساله سالانه 50 هزار گردشگر را از کشورهای مختلف جهان برای دیدن آثار برجای مانده به سمت خود می‌کشاند.

در همین رابطه فرماندار شوش گفت: این شهرستان با وجود 2 اثر ثبت جهانی چغازنبیل و محوطه باستانی باید با رویکرد جهانی و ملی دیده شود.

رضا نجاتی اظهارکرد: سفر 2میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور به این شهرستان برای دیدار از منطقه عملیاتی فتح المبین، زیارت حرم حضرت دانیال نبی(ع) بیانگر این واقعیت است که شوش از ظرفیت‌های بی‌شماری در زمینه گردشگری برخوردار می‌باشد که باید با فراهم کردن زیر ساخت لازم از این ظرفیت به درستی استفاده کرد. نجاتی همچنین با بیان اینکه 49 درصد جمعیت 215هزار نفری شوش را بانوان تشکیل می‌دهند اذعان داشت: برای رشد و توسعه جامعه باید به ظرفیت‌های بانوان توجه شود لذا در این راستا و برای ایجاد فرصت‌های شغلی، ورزش و فعالیت‌های تفریحی بانوان و نیز کانون‌های بانوان در شوش اقدامات قابل قبولی صورت گرفته و یا در دست پیگیری و اجراست.

فرماندار شوش به تعامل خوب مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بانوان نیز اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به مسایل و مشکلات بانوان از جمله موارد الزام آور اداری در این شهرستان است. نجاتی در عین حال با تاکید بر اینکه باید نگاه به حوزه بانوان روز به روز و متناسب با نیاز و مطالبات آن‌ها تغییر کند بیان داشت: نباید اجازه داد خرده فرهنگ‌ها فعالیت بانوان را در جامعه محدود کنند. وی به نقش موثر بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و جامعه اشاره و خاطرنشان‌کرد: در هر جامعه ای که به بانوان اجازه فعالیت اجتماعی داده شده آن جامعه روند پیشرفت و توسعه را سریعتر و مطمئن تر طی کرده است.

برچسب ها: شوش ، گردشگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار