اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
در ماجرای قتل پزشک شوشتری رابطه پزشک و بیمار مطرح نیست
وی به قصد رفتن به سر كار از منزل شخصي خود خارج مي شود كه توسط افراد ناشناس با اسلحه شكاري مورد حمله قرار مي گيرد.

محل قتل پزشک شوشتری

در حالی که بسیاری در شبکه های مجازی درباره انگیزه قاتل پزشک شوشتری برای قتل در حال بیان شایعاتی هستند، سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر شایعات را پایان داد و گفت: در ماجرای قتل پزشک شوشتری رابطه پزشک و بیمار مطرح نیست.

دكتر فرهاد ابول نژاديان در خصوص كشته شدن يك پزشك عمومي در شوشتر  گفت: دكتر مسعود قدرتي  كه در بخش خصوصي مشغول به كار بود حدود ساعت ٦/٤٠ دقيقه صبح یکشنبه  به قصد رفتن به سر كار از منزل شخصي خود خارج مي شود كه توسط افراد ناشناس با اسلحه شكاري مورد حمله قرار مي گيرد.

وي افزود: پس از اين ماجرا همسايه هاي پزشك با صداي شليك اسلحه، خود را به محل رسانده و با وسيله شخصي ايشان را به بيمارستان منتقل مي نمايند.

سرپرست دانشكده ادامه داد: وی در بدو ورود به بيمارستان هيچ گونه علائم حياتي نداشت و علي رغم تلاش هاي فراوان تيم احيا و جراحي،  پزشك مذكور متاسفانه به دليل شدت جراحات و خونريزي شديد شرياني در بيمارستان الهادي فوت كرد.

ابول نژاديان با بيان اينكه اين پزشك يك فرد بدون حاشيه و كاملا متعهد به كارش بود تصريح كرد: در اين قتل رابطه پزشك و بيمار مطرح نيست.

سرپرست دانشكده علوم پزشكي شوشتر ضمن تسليت به خانواده اين پزشك دلسوز و متعهد و جامعه پزشكي تاكيد كرد: با جديت تمام پيگير اين ماجرا از طريق نيروي انتظامي و مراجع قضايي هستيم.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
reza
|
United States
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
comment
0
0
comment [...] در چند سال گذشته سیاست کوچ عشایر محدوده استان و استان های همجوار به شهر تاریخی و کهن شوشتر تسریع یافته و پس از ان شاهد رواج فرهنگ های عشایری همچون تیراندازی در مراسمات و حمل و نگهداری اسلحه در خانه و عدم برخورد جدی مسئولین استان و شهرستان با این پدیده وارداتی بوده ایم....

چنین اتفاقاتی نتیچه چنین سیاست های غلطی است
comment
مهرداد
|
Denmark
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment واقعا جای بسی تاسف دارد که در شهر دارالمومنین همچین اتفاقاتی میافتد دستگاه قضا و شورای تامین شهر لطفا به خدا پاسخ دهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار