شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
امام‌جمعه هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: ۹ دی به همه ما نشان داده که تهران، عراق و کوفه نیست ملت مسلمان ایران وفادارترین ملت‌های جهان به آرمان اسلام و ولایت‌فقیه هستند.
به گزارش سایت های استانی شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل سخنران امروز مراسم ۹ دی در شهرستان بندر هندیجان اظهار داشت: ۹ دی یک روز تاریخ‌ساز بود و مردم ایران بخصوص تهران نشان دادند که اینجا عراق، کوفه نیست. همه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.


وی افزود: متأسفانه باگذشت ۷ سال از فتنه ۸۸ تاکنون ابعاد و حوادث گوناگون آن واکاوی نشده و باید به زوایای آن رسیدگی، نتایج حاصله در اختیار آحاد ملت قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: هر جا آمریکا، انگلیس، سعودی‌ها و دیگر جنایت‌کاران منطقه در کشوری حضور داشتند جز ویرانی، نکبت، بدبختی، عقب‌ماندگی، درگیری قومی و طایفه‌ای، اختلافات زبانی و سیاسی و در آخر نابودی آن کشور نبوده است.

وی گفت: اما همه ببینند و بدانند جمهوری اسلامی ایران وقتی در یک کشور قدم گذاشت و حضور پررنگی پیداکرده موفقیت، سلامتی، اخوت و برادری، آبادانی، رفاه برای آن سامان و مردمش فراهم کرده است.

ساری اصل عنوان کرد: آمریکای جنایت‌کار به همراه، انگلیسی‌ها، سعودی، صهیونیست‌ها و نوکران عربی آن‌ها در عراق، سوریه، یمن، فلسطین، افغانستان چه جنایاتی مرتکب شدند، چقدر مردم را به خاک و خون کشیدند، چندین هزار تن بمب بر سر مردم ریختند، چه تجاوزانی به زنان کشورها کرده، چقدر ملت‌ها را آواره کردند هنوز هم از تروریست‌های جنایت‌کار حمایت می‌کنند.

وی افزود: سرداران ما در منطقه از ملت‌ها و دولت‌های قانونی حمایت کردند و به آن‌ها کمک‌های مستشاری کوچکی می‌کنند با همین کمک‌ها چه پیروزی‌هایی نصیب مردم شد و چقدر مردم مظلوم و جنگ‌زده منطقه خوشحال شدند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: وقتی مقاومت در برابر مستکبرین و ظالمان در عرصه میدانی و جنگی به بهترین و زیباترین شکل جواب می‌دهد، آمریکای مستکبر را بر جای خود می‌نشاند چرا ما در عرصه سیاسی و دیپلماسی نتوانیم این مستکبر زورگو را تحقیر کنیم.

وی گفت: از سال ۱۳۹۲ تاکنون سیاست ما عقب‌نشینی در برابر دشمنان بوده و راه نفوذ کفار بازشده چرا از مقاومت اسلامی در منطقه الگو نمی‌گیرند، چرا با مذاکره دانشمندان ایران را خود تحریمی کردند.

ساری اصل عنوان کرد: ملت ما این‌گونه نیست که تحت‌فشار عربده‌کشی امریکا و امثال آن‌ها باشد مردم ما قدرتمند، نجیب و مقاوم هستند تاکنون هیچ‌گاه از تحریم‌های ظالمانه مزدوران اخم به ابرو نیاورده‌اند.

وی افزود: بصیرت مردم ایران سبب شده که مستکبران نتواند در این خاک نفوذِ مجدد کنند و اعلام داشته‌اند اگر دشمن مقابل دین آن‌ها بایستد تمام دنیای مادی‌شان را نابود می‌کنند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: ۹ دی به یوم‌الله تبدیل و به‌عنوان روز بصیرت شناخته‌شده و تجدید پیمان با ولایت‌فقیه است. این روز یعنی غلبه نیروهای مؤمن الهی بر جنود شیطان است.

وی گفت: مردم در روز ۹ دی حرکت‌های خائنانه مزدوران داخلی علیه اسلام و اهانت به مظلوم‌ترین و پاک‌ترین انسان‌های روی زمین یعنی حضرت سیدالشهدا (ع) را سرنگون کردند.

ساری اصل عنوان کرد: ۹ دی یعنی رد درخواست‌های فتنه گران ۸۸ بوده و تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برداشته و کمر فتنه گران و حامیان آن را شکست. مردم ایران نشان دادند دشمن خود را شناخته و فریب نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی افزود: مردم ایران در ۹ دی نشان دادند هرگز آرمان‌های امام راحل (ره) و جمله تاریخی یعنی پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد. در ابن روز جشن بلوغ سیاسی مردم نمایان گشت.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: ۹ دی سوزش خیانت نهروان، جمل و صفین راکمی خنک و از تکرار خانه‌نشینی ۲۵ ساله خودداری کرد و آبروی ریخته را برگرداند.

وی گفت: ۹ دی ندای حل من ناصری را بلند نکرد ولی فریاد لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه‌ای را ندا داده و همه را درصحنه حاضر کرد. در این زمستان با سرمای طاقت‌فرسا درخت انقلاب شکوفه‌های زیبایی داشت.

ساری اصل عنوان کرد: ۹ دی کاخ سفید و کاخ سبز معاویه را در زمان لرزاند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زد در این روز مختار نبود ولی اگر می‌بود در مقابل آن قیام می‌ایستاد. این روز عظیم مانور مقابله یاران امام زمان (عج) با دشمنان و مستکبران است.

گزارش از محمدمهدی صادقی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار