اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

مراسم تکریم دکتر ایرج نظری و معارفه دکتر مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه با حضور دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در محل سالن اجتماعات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

دکتر خدادادی در این جلسه ضمن گرامیداشت به یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، گفت: شهدا با خط سرخ شهادت، برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند و امیدوارم با تأسی از این عزیزان در خدمت گذاری به مردم شهید پرور خوزستان کوشا بوده و در هیچ مقطعی یاد این عزیزان را از خاطر نبریم.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل (ره) و شهدا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی و استقلال توأم با آزادی ایران اسلامی دستآوردی بود که به سادگی حاصل نشد بلکه به فرموده و وصیت امام راحل (ره) شهدا و ایثارگران با نثار جان خود در مقاطع مختلف از این نظام مقدس صیانت کردند و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص بسیار تأکید دارند.

خدادای گفت: قطعاً برای صیانت از نظام و پایداری آن عوامل و مولفه های زیادی نقش دارند و همچنین مقابله با تهدیدات و حفظ نظام می تواند از مجاری و کانالهای زیادی انجام شود.

وی با بیان اینکه قطعاً تهدیدهای جدی و بسیار زیادی نظام ما را تهدید می کند که در طول سالیان گذشته نیز با آن مواجهه بودیم اظهار داشت: در طول این مسیر جلب اعتماد توده های مختلف مردم یکی از اساسی ترین مولفه ها در حفظ و صیانت نظام اسلامی است که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت که در واقع در راستای یکی از اصول قانون اساسی بود، گام های موثری برداشته شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به حاشیه نشینی و تأثیر آن بر سایر مولفه های اجتماعی به عنوان یکی از معضلات در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: خوشبختانه طرح تحول نظام سلامت در حوزه های درمان نقش موثری در کاهش پرداختی از جیب مردم داشته و با برنامه ریزی مناسب جهت کاهش آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی، گام موثری را در این زمینه برداشته است.

خدادادی گفت: امیدواریم با حمایت دولتمردان، طرح تحول نظام سلامت بتواند با رفع مشکلات، تقویت نقاط قوت و رفع ضعف ها، همچنان در عرصه مقدس این نظام، خدمات ویژه ای را که مد نظر دولت تدبیر و امید می باشد را ارائه دهد و با تدابیر و پیگیری های کارکنان خدوم حوزه معاونت درمان و بهداشت و سایر کارکنان حوزه بهداشت و درمان، شاهد تداوم و شکوفائی خدمات طرح تحول نظام سلامت در استان شهید پرور خوزستان که هنوز دارای محرومیت هایی است، باشیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان این جلسه را به عنوان جابجایی درون سازمانی قلمداد کرد و گفت: دکتر نظری یکی از سرمایه های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است که از این پس از خدمات ارزشمند وی در حوزه معاونت اجتماعی که از واحدهای موثر در راستای تقویت اجرای طرح تحول نظام سلامت می باشد بهره خواهیم برد، همچنین دکتر ورناصری که پیش از این در سمت های مدیریتی مشغول به فعالیت بوده است، فردی ساعی است که امیدوریم با همکاری کارکنان خدوم حوزه درمان فعالیت های این حوزه را کما فی سابق پیش ببرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از زحمات دکتر ایرج نظری در طول تصدیگری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکر و دکتر ورناصری به عنوان سرپرست جدید معاونت درمان دانشگاه معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار