شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان:
رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مردم ایران از همه مسئولان پرمدعا جلوتر هستند و اگر مراقب خواص بی‌بصیرت نباشیم مجدد دشمنان فتنه دیگری به وجود می‌آورند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: مردم ایران از مردم زمان رسول اکرم (ص)، امام علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) بهترین و با بصیرت ترین افراد بوده‌اند و الحمدالله هستند.

وی افزود: بعد از رحلت رسول اکرم (ص) مردم آن زمان به فرمایشات پیامبر که از خداوند اطاعت می‌کرد و به فرامین راهگشای قرآن کریم پشت کرده و بجای پیروی از جانشین به‌حق نبی مکرم اسلام (ص) جنگ‌های بسیاری علیه امام علی (ع) راه انداختند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: ملت ایران به فرموده حضرت امام خمینی (ره) چه من باشم یا نباشم از ولایت‌فقیه پشتیبانی می‌کنند و همواره مقابل مستکبرین و جنایتکاران می‌ایستند.

وی گفت: فقط ایمان آوردن به خداوند کفایت نمی‌کند همه آحاد جامعه باید در درگاه الهی امتحان پس داده تا معلوم شود چه کسی درراه حقیقت استوار و ثابت‌قدم است. مردم ایران در همه آزمون‌ها سربلند بودند.

ساری اصل عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خداوند در جنگ ۸ سال دفاع مقدس امتحان سختی از مردم در همین اوایل کار گرفت تا لیاقت مردم برای انقلاب اسلامی ثابت گردد و مردم ما لیاقت خود را در این امتحان الهی نشان دادند.

وی افزود: اما خواص بی‌بصیرت در فتنه‌های گوناگون بخصوص فتنه اکبر سال ۱۳۸۸ نشان دادند لیاقت حضور در کنار مردم و امام، ولی‌فقیه را ندارند و در فتنه ۸۸ یعنی همان امتحان الهی مردود شده و جایگاه دوزخ را برای خود ذخیره کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: خواص که همیشه دم از رهبر می‌زده و مدیریت جنگ را به نام خود می‌زدند گویا فقط آن‌ها صدام را من کوب کردند اما همه دیدند همین خواص جنایتکار فتنه منحوس ۸۸ را به وجود آوردند.

وی گفت: کسانی که همیشه در زبان خود را پیرو ولی‌فقیه نشان می‌دادند در فتنه ۸۸ به همه حرف‌های خود پشت کرده و رفراندوم بزرگ نظام و شیرینی حاصل از آن را در کام ملت، نظام اسلامی و ولی‌فقیه تلخ و معذب کردند.

ساری اصل عنوان کرد: این فتنه علاوه بر مشکلاتی که به وجود آورد محاسنی از قبیل نشان دادنِ چهره شیطانی و خبیث فتنه گران را به مردم نشان داد و توطئه‌های آینده این جیره‌خواران انگلیسی، آمریکایی را نقش بر آب کرد.

وی افزود: مردم در روز عاشورا مشغول عزاداری بودند اما اوباش با کسب دستورات از لانه‌های جاسوسی همان سفارت‌خانه‌های عربی، انگلیسی که واقعاً همانند لانه جاسوسی آمریکا عمل کردند حادثه تلخ اهانت به ارباب بی کفن ما را به وجود آوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: جاسوس خانه‌های عربی و انگلیسی بلیت‌های هواپیمایی را سریعاً آماده کرده بودند تا فراریان و عناصر سلطنت‌طلب را وارد کرده تا به اغتشاشات بپردازند.

وی گفت: به عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) رحم نکرده و با هزاران اوباش در وضع نامناسب کاری کردند که نباید بشد اما خون مظلومانه ریخته شده امام حسین (ع) در کمترین زمان یعنی ۹ دی طومار فتنه را پیچیده و پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها دادند.

ساری اصل عنوان کرد: به مناسبت یوم‌الله ۹ دی این هفته را به بصیرت و پیروی از ولایت نام‌گذاری کردند متأسفانه عده‌ای ساده‌لوح داخلی می‌خواستند این روز فراموش شود اما با فرمایشات فصل الخطاب ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای و مردم انقلابی ایران این روز در تاریخ ماند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت ترین، انقلابی‌ترین، بامعرفت ترین مردم تاریخ اسلام و جهان هستند اما خواص ایران بی‌بصیرت ترین خواص بوده و مردم از همه مسئولان پرمدعا جلوتر هستند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار