مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:جامعه هنری نیازمند تعامل،همفکری و همراهی است و می توان در سایه این تعامل و تفاهم برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه استفاده کرد. "> جامعه هنری نیازمند تعامل و همفکری است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:جامعه هنری نیازمند تعامل،همفکری و همراهی است و می توان در سایه این تعامل و تفاهم برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه استفاده کرد.

سیدلطف الله سپهر در آیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در تالار خورشید افزود:زبان هنر برای برقراری ارتباطی تاثیرگذار و سازنده جایگاه بالایی دارد و باید برای رشد آن ، بسترهای هنری و فرهنگی را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: راه اندازی موسسات قرآنی،برگزاری جشنواره ها،تشکیل کانون های فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاهها کتاب از جمله مواردی است که در رشد بسترهای فرهنگی و هنری هر منطقه موثر می باشد.

حجت الاسلام سپهر بر ضرورت توجه به هنر و هنرمند برای پویایی و نشاط جامعه تاکید کرد.

وی افزود:هنرمندان نقش تاثیرگذاری در بصیرت افزایی و هوشیاری جامعه دارند و این امر در طول سالهای گذشته ثابت شده لذا باید با استفاده از زبان هنر،در راستای بصیرت افزایی و رشد فکری جامعه گام برداشت.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی امام جمعه اندیمشک نیز در سخنانی گفت:هنر وسیله ای برای تعالی انسان ها است که می توان از آن برای ترویج فرهنگ های ارزشی در جامعه استفاده کرد.

فرماندار اندیمشک نیز کاهش مشکلات جامعه را در گرو رشد فرهنگی جامعه دانست و گفت: تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر که با ظرافت در راه حفظ ارزش ها گام بر می دارند نقشی مستقیم در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارند لذا ضروری است در این راستا حمایت شوند.

خداداد محمدی استعدادهای فرهنگی و هنری اندیمشک را قابل توجه دانست و گفت: باید شرایط را برای شکوفایی استعدادهای هنری مهیا کرد.

در این آیین با قدردانی از زحمات کرامت میری ریاست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ،حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار