شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
نگاهی به مطبوعات خوزستان/ روزنامه نور خوزستان: عضو شوراي شهر نمي تواند سرش را در محله خود بلند كند
شوراي چهارم شهر اهواز در صد و پنجاه و ششمين جلسه خود شاهد حيف گويي هاي يكي از اعضاء خود بود!‌
روزنامه نور خوزستان نوشت: شوراي چهارم شهر اهواز در صد و پنجاه و ششمين جلسه خود شاهد حيف گويي هاي يكي از اعضاء خود بود!‌

در اين جلسه حجت‌الاسلام سعادت نيا، عضو شوراي شهر در نطق پيش از دستور خود با بيان اينكه شايد اين آخرين نطق من در سال جاري و حتي عمر شوراي چهارم باشد، گفت: اين شورا مي‌توانست از فرصت‌ها به نحو شايسته‌اي استفاده كند اما متاسفانه قدر اين فرصت‌ها را ندانستيم و نتوانستيم مكمل يكديگر باشيم.



اين عضو شورا ادامه داد: شهردار اهواز نيز از توان شوراي شهر ‌چهارم بهره‌مند نشد و چينش نيروها در راستاي اهداف نبود كه بايد بگويم حيف شد!‌ سعادت‌نيا اين را هم گفت كه تا پيش از عضويت در شورا حداقل در منطقه محل زندگي خود مي توانست سر بلند كند اما در اين چهارسال حتي يك بار هم سرش را بلند نكرده است!.

به عقيده اين عضو شورا شايد در اين دنيا برخي چوب كم كاري‌هاي خود را بخورند اما در آخرت همه بايد پاسخگو باشند كه راه توفيق يكديگر را بستند!‌

سعادت‌نيا ادامه داد: شهردار اهواز تنها از ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفيت شوراي چهارم استفاده كرده است؛ در روزهاي نخست عمر اين شورا مدافع شهردار بودم و مخالف انتقادهاي همكاران شورايي از وي، اما درحال حاضر عنوان مي‌كنم حيف!.

در ادامه سخنان اين عضو شورا كه پس از چهارسال "حيف” را مرتب تكرار مي‌كرد، ناجي سواري، ديگر‌عضو شورا در نطق پيش از دستور خود از خدمات ارائه شده در شهرداري و شوراي چهارم طي سه سال گذشته از جمله تعريض پل شهيد دقايقي، زيرگذر شريعتي و خليج فارس و روگذر جواد الائمه تشكر كرد!.

برچسب ها: شورای شهر اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
comment
0
0
comment آقای سعادت نیا رییس شورا هم بودی کاری نکردی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
comment
0
0
comment شیخ سعادت نیا نماینده محبوب مردم در شورا میباشد و همیشه به سلامت و صداقت و پاکی ایشان ایمان داشتم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment سلام آقایان ،همه سلامت باشند ولی پروژه زیر گذر شریعتی به بهره برداری رسید ولی دست وپا شکسته، بخشی از مسیر که در تملک شهرداری بود ولی شورای شهر وشهرداری نتوانستند آن چند پلاک باقی مانده را تملک کنند و به صورت نا متقارن می باشد تملک باقی مانده رفت تا [...] ...انشاله
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار