شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
گامی نو در عرصه اطلاع رسانی
اولین مجله تصویری آموزش و پرورش خوزستان با هدف دسترسی سریع مخاطبان آموزش و پرورش به اخبار منتشر شد.
شوشان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اولین مجله تصویری آموزش و پرورش خوزستان با هدف دسترسی سریع مخاطبان آموزش و پرورش به اخبار منتشر شد.

تقی زاده با اشاره به اینکه انتشار این مجله صوتی برای اولین بار در بین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خوزستان انجام می شود، گفت: اخبار مهم آموزش و پرورش به صورت تصویری و با کیفیت بالای گرافیکی در این مجله به سمع و نظر مخاطبین می رسد .

وی با اظهار اینکه  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در راستای تلاش برای فراهم آوردن خدمات الکترونیک برای مخاطبان از ابتدای سال جاری مجله صوتی « صدای آموزش و‌پرورش خوزستان» را نیز تولید و منتشر کرد، گفت: این مجله صوتی نیز تا کنون  در هشت شماره منتشر شده است.

تقی زاده از تلاش مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در راستای رضایتمندی مخاطبین و توجه به سلایق گوناگون در حوزه اطلاع رسانی خبر داد و گفت: مخاطبین اخبار آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سایت، کانال و فایل های چند رسانه ای منتشر شده توسط این روابط عمومی، به صورت آنلاین اخبار مورد نظر خود را پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: اولین مجله تصویری آموزش و پرورش خوزستان  با انتشار اخباری از استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و معاونین آموزش ابتدایی، توسعه مدیریت و پشتیبانی، سواد آموزی، آموزش متوسطه  و پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اطلاعاتی در خصوص توسعه پیش دبستانی در خوزستان، افزایش اشتغال، آزمون های استخدامی، مطالبات فرهنگیان ، سواد آموزی و جشنواره خوارزمی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار