اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
اولین تمرین نفت آبادان با سرمربی جدید؛
اولین تمرین تیم فوتبال نفت آبادان با سرمربی جدید، همراه با اعتراضات هواداران نسبت به برکناری دست نشان بود
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، تمرین نفتی ها عصر امروز (چهارشنبه) با حضور فیروز کریمی، سرمربی جدید این تیم برگزار شد.
 
امروز تماشاگران بسیاری به محل تمرین نفت آبادان آمده بودند و با تشویق های بی امان خود و سر دادن شعار " دست نشان امپراطور" اعتراض خود را به برکناری این مربی نشان دادند.
 
 این هواداران همچنین شعارهایی علیه مدیرعامل باشگاه و حسن هوری، دروازه بان نفت آبادان سر دادند و عقیل اعتمادی، گلر دورگه این تیم را تشویق کردند.
 
فیروز کریمی نیز در واکنش به اعتراضات تماشاگران آبادانی به سمت آن ها رفت و گفت: ما در تیم با کمبود بازیکن مواجه هستیم و در حال حاضر چهار جای خالی داریم. من در پرطرفدارترین تیم های ایران از جمله استقلال تهران، ابومسلم، شاهین بوشهر، تراکتورسازی و سپاهان نیز کار کرده ام.
 
وی در پاسخ به سوال یکی از تماشاگران که چه تضمینی وجود دارد که مانند زمانی که در استقلال اهواز بودید تیم را رها نکنید؟ عنوان کرد: تا زمانی که آقای شفیع زاده رضایت جدایی من و پیوستنم به استقلال تهران را که از یک خانواده بودند به من نداد، نرفتم.
 
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به خواسته یکی از تماشاگران مبنی بر جذب آرش افشین، گفت: او مصدوم است.
 
وی عنوان کرد: نفت آبادان یک تیم ریشه دار و قدیمی است و من هم آمده ام که به این تیم کمک کنم. اگر کل مدال ها و جام های مربیان لیگ را روی هم بگذارید آیا به اندازه من می شود؟ من 26 جام ایرانی و بین المللی گرفته ام.
 
کریمی بیان کرد: هدف باشگاه ماندن در لیگ است و بعد سال آینده، رده تیم بالاتر برود و در ادامه تک رقمی و سهمیه بگیریم و بعد هم به دنبال قهرمانی باشیم.
 
وی با بیان این که نفت آبادان کمبود بازیکن است، گفت: ما به دنبال کریم اسلامی بودیم که به تیم سایپا رفت.
 
هواداران همچنین از فیروز کریمی خواستار نگه داشتن تیم در لیگ برتر شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار