اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
بازدید خبرنگاران از طرح 550 هزار هکتاری حوزه باوی/ تحویل بیش از 10 هزار هکتار به جهاد کشاورزی تا پایان 95 /100درصد نیروهای پروژه ابوفاضل طرح 550 هزار هکتاری بومی هستند/
قیصری نیا گفت: افزایش بهره‌ وری، صرفه جویی در استفاده از منابع آبی و بالا بردن راندمان آبیاری، کاهش پتانسیل فرسایش پذیری خاکها، افزایش یکنواختی در توزیع آب، اجرای کشاورزی بصورت ماکنیزه و درنهایت...
به گزارش شوشان: رئیس ناحیه سه موسسه جهاد نصرگفت: توسعه، آبادانی و افزایش تولید محصولات کشاورزی از اهداف موسسه جهاد نصر در این ناحیه است. صبح امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه خوزستان از پروژه احداث شبکه فرعی آبیاری، زهکش، تجهیز و نوسازی اراضی ابوفاضل در شهرستان باوی بازدید کردند.


رئیس ناحیه سه موسسه جهاد نصر با اشاره به تاریخچه این موسسه، به خبرنگار شوشان گفت: موسسه جهاد نصر به موجب قانون در قالب موسسه عمومی غير دولتی تشكيل شده و با بهره گيری از روحيه جهادی در امر توسعه و سازندگی بخش کشاورزی كشور تلاش می كند.

وی افزود: اين موسسه در زمينه مطالعه، طراحی و اجرای كليه پروژه های عمرانی و زير بنايی با اولويت بخش كشاورزی فعاليت می نمايد.

کورش قیصری نیا در ادامه به وظایف این ناحیه بیان کرد: افزایش بهره‌وری، صرفه جویی در استفاده از منابع آبی و بالا بردن راندمان آبیاری، کاهش پتانسیل فرسایش پذیری خاکها، افزایش یکنواختی در توزیع آب، اجرای کشاورزی بصورت ماکنیزه و درنهایت توسعه، آبادانی و افزایش تولید محصولات کشاورزی از اهداف طرح 550 هزار هکتاری است.

او بیان کرد: در شهرستان باوی تا کنون ۱۷۰۰۰ هکتار از اراضی تحت پوشش شبکه اصلی قرار گرفته که توسط سازمان آب و برق تامین آب شده ، که می بایست شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در کلیه این اراضی احداث شود.

مدیر ناحیه ۳حوزه کارون و دز طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی استان خوزستان از تحویل بیش از ۱۰ هزار هکتار از زمین های شهرستان باوی به جهاد کشاورزی استان تا پایان امسال خبر داد. 

مدیر ناحیه ۳حوزه کارون و دز طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی استان خوزستان تصریح کرد: مابقی که حدود ۱۵۰۰۰ هکتار است در حال احداث و تکمیل می باشد و از این مقدار حدود ۵۰۰۰ هکتار بطور کامل تکمیل و به جهاد کشاورزی شهرستان باوی جهت بهره برداری تحویل داده شده است.

قیصری نیا افزود: 5هزار هکتار دیگر نیز در حال تکمیل است و 10 هزار هکتار از 15 هزار هکتار اراضی تا پایان امسال تکمیل و تحویل جهاد کشاورزی خواهد شد.


مدیر عامل شرکت عمران نصر کوثر در گفتگو با شوشان:

100 درصد نیروهای پروژه ابوفاضل طرح 550 هزار هکتاری بومی هستند

مدیرعامل شرکت عمران نصر کوثر گفت: 10 درصد نیروهای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری واحد ابوفاضل خوزستانی که بیش از 90 درصد آنها از شهرستان باوی هستند.

امید سیاح در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از واحد ابوفاضل طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان باوی، به خبرنگار شوشان گفت: شرکت عمران نصر کوثر از اسفد ماه 1394 وارد پروژه طرح 550 هزار هکتاری حوزه کارون و دز شد که در این مدت بیش از 50 درصد تعهدات قرار دادی خود را انجام داده است.

وی افزود: مدتی پیش واحد های زراعی S1 و S3 که تقریباً به وسعت 650 هکتار بوده را بعد از اتمام عملیات تحویل سازمان جهاد کشاورزی جهت در اختیار قرار دادن اراضی به کشاورزان قرار دادیم.

او بیان کرد: در حال حاضر در حال انجام پروژه بلوک S5 هستیم که در این مدت شاهد پیشرفت فیزیکی قابل مشاهده‌ای در این بلوک شده‌ایم که به زودی در اختیار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت عمران نصر کوثر تصریح کرد: مبلغ پیمان این شرکت با موسسه جهاد نصر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان است.

سیاح خاطر نشان شد: شرکت عمران نصر کوثر در بلوک S5 با 10درصد نیروی متخصص استانی و بیش از 90 درصد نیروی بومی و 45 دستگاه سنگین زراعی در این بلوک که از استان تامین شده مشغول به کار است.
























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار