اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
حاتم زاده: شروع به ساخت بخش دیالیز بیمارستان شهدا هندیجان، در راستای طرح تحول نظام سلامت صورت می گیرد و گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به مردم شریف این شهر است
حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل امام جمعه شهرستان و مهندس سید مهران دکتر حاتم زاده: احداث بخش دیالیز بیمارستان شهدا هندیجان، گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان است رفیعی فرماندار هندیجان با همراهی دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان، از روند ساخت بخش دیالیز بیمارستان شهدای هندیجان بازدید کردند.

 

    رفیعی با قدردانی از اقدامات موثری که مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در بهبود وضعیت خدمات دهی بیمارستان انجام داده است، گفت: احداث بخش دیالیز بیمارستان یک ضرورت برای شهرستان می باشد و از هر گونه اقدام و یا کمک مورد نیاز برای راه اندازی آن دریغ نمی کنیم.

 

   حاتم زاده بیان داشت: شروع به ساخت بخش دیالیز بیمارستان شهدا هندیجان، در راستای طرح تحول نظام سلامت صورت می گیرد و گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به مردم شریف این شهر است.

 

    وی ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان شهدا با حمایتهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونت درمان استان و همچنین خیرین شهرستان در حال تکمیل شدن می باشد.

 

    گفتنی است بخش دیالیز بیمارستان شهدای هندیجان با مساحت 176 متر مربع در حال ساخت میباشد که مطابق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. این بخش به وسیله شش دستگاه دیالیز، تجهیز خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار