شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: بیشتر مدیران ما پاک هستند ولی اغلب نقض قوانین اداری به علت جهل مدیران است.

به گزارش مهر، محمد آغاجری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور بر اساس اصل 174 قانون اساسی فعالیت می کند و دو رسالت عظیم و خطیر یعنی نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور بر عهده آن است.

وی افزود: هیچ اداره و تشکیلاتی در نظام جمهوری اسلامی نداریم که سازمان بازرسی حق ورود به آن را نداشته باشد. آن چیزی که این سازمان آن را مورد نظارت قرار می دهد این است که اجرای صحیح قوانین و وظایف دستگاه ها را بررسی کند.

آغاجری با اشاره به قانون به عنوان خط کش اصلی بازرسی بیان کرد: بیشتر مدیران ما پاک و صالح هستند و نقض قانون آنها یا از ارتکاب آن توسط کارشناسان به دلیل اشتغال بالاست و یا اینکه نسبت به قانون جهل دارند.

مدیرکل بازرسی استان خوستان بیان کرد: در بازرسی هایی که انجام می دهیم هدف این است تا با مشورت، همدلی و همزبانی اجرای قوانین و مقررات را دنبال کنیم. باید بازرسی را دو جانبه دید تا مدیران نیز بدانند باید پروژه ها را در زمان معین و با اعتبار مشخص به اتمام برسانند.

آغاجری با اشاره به اینکه تسهیل در امور و نه توقف آن کار سازمان بازرسی است، گفت: هرگز به دنبال شناسایی مدیرن متخلف با هدف بزرگنمایی نیستیم بلکه تنها به دنبال اجرای صحیح قوانین هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار