اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
 - استاندار خوزستان گفت: شرایط ورود کالای ملوانی به هندیجان مطلوب است و این روند ادامه پیدا می کند.

به گزارش مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان هندیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل آب شهرستات هندیجان با رعایت عدالت در سهمیه بندی مرتفع خواهد شد. این مشکل به دلیل کم آبی باید مدیریت شود.

وی افزود: سفر به این شهرستان با هدف بررسی مسائل تجاری، بازرگانی، صیادی، کشاورزی و پروژه های نیمه تمام صورت پذیرفت تا با بهره‌مندی از امکانات و اعتبارات شاهد بازسازی شهرستان هندیجان باشیم.

شریعتی در خصوص ورود کالاهای ملوانی به هندیجان نیز گفت: وضعیت کالاهای ملوانی با هماهنگی های صورت گرفته، خوب و مطلوب است و درصدد هستیم این روند ادامه پیدا کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: روند ساخت اسکله صیادی بحرکان در این شهرستان با پیشرفت خوبی همراه است. محصولات صیادی در این شهرستان از کیفیت خوبی برخوردار است و بازارهای خوبی در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و بازار داخلی دارند از این رو تلاش داریم کار احداث این اسکله به پایان برسانیم.

شریعتی تصریح کرد: مجوزهایی برای احداث حوضچه‌های پرورش میگو و ماهی از سوی شرکت جهاد نصر و اتحادیه صیادان در حال انجام است که با احداث حوضچه‌های تولید محصولات صیادی در راستای اقتصاد مقاومتی، شاهد اشتغال‌زایی خوبی در منطقه خواهیم بود و این شهرستان علاوه بر فعالیت‌های تجاری در قطب‌های کشاورزی و آبزی پروری نیز فعال خواهد شد.
    
به گزارش خبرنگار مهر، همچنین در حاشیه این سفر، دبیرستان متوسطه دوم دخترانه عترت هندیجان با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد. کار احداث این دبیرستان از سال ۸۶ در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۲۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان آغاز شده و در سال جاری به پایان رسید.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار