اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مراسم سوگواری ارتحال آیت الله هاشمی در اندیمشک/ مشاور استاندار خوزستان در اندیمشک: صف بدهکاران هاشمی در قیامت طولانی خواهد بود
خیلی ها بخاطر از دست ندادن منصب سکوت می کردند اما هاشمی سکوت نمی کرد و مواضع شفاف داشت
شوشان: به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی مراسم بزرگداشتی در مسجد سید الشهدا کوی فرهنگیان با حضور فعالین سیاسی شهرستان اندیمشک و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

در این مراسم ، حجت السلام فیاضی مشاور استاندار خوزستان به تشریح زندگی آیت الله هاشمی و زحمات ایشان برای انقلاب و اسلام  پرداخت. وی زندگی سیاسی و اجتماعی این عالم سیاسی را به زندگی حضرت یوسف (ع) تشبیه کردند و گفت: دشمنان با تمام اهانت ها و تهمت هایی که به ایشان زدند تا او از چشم رهبری و مردم بیفتد اما نتوانستند به هدف خود برسند . در مراسم تشییع پیکیر آیت الله هاشمی دیدیم که  یک روحانی ۸۲ ساله چگونه محبوب جوانان شده بود.

حجت السلام فیاضی افزود: کسانی که این همه تهمت و افترا به آیت الله هاشمی یار دیرین امام و رهبری زدند تا ایشان را از ادامه راه دلسرد نمایند آماده باشند که باید در روز قیامت پاسخگوی اعمالشان باشند. بی شک صف بدهکاران آیت الله هاشمی در روز قیامت طولانی خواهد بود.

 مشاور استاندار خوزستان با اشاره به تمام زجرهایی که آیت الله هاشمی در این مدت و از بابت تندروی عده ای کشید ، گفت: یکی از صفات روز قیامت این است که کسانی که در این دنیا مورد ظلم قرار گرفته اند به حق خود م یرسند و در بالا قرار می گرند و قطعا کسانی که در این دنیا بواسطه قدرت و ثروت ظلم کرده اند و در بالا هستند به پایین کشیده می شوند.

وی افزود: امروز به امثال آقای هاشمی نیاز داریم، آیت الله هاشمی طرفدار چند صدایی در کشور بود و نمی خواست عده ای تمامیت خواه احزاب را کنار بگذارند. وی اعتقاد راسخ داشت که نظام ما یک جمهوری اسلامی و مردمی است. در مقابل بدعت ها ساکت نشد و شجاع و نترس بود .

 حجت السلام فیاضی در پایان گفت: خیلی ها بخاطر از دست ندادن منصب سکوت می کردند اما هاشمی سکوت نمی کرد و مواضع شفاف داشت.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
comment
0
0
comment توطرفدارچندصدایی هستی اقای فیاضی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار