شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که آب لوله کشی شهر اهواز از امشب به مدت 24 ساعت قطع می شود، این زمان برای دومین بار تغییر کرد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، روابط عمومی آبفا اهواز لحظاتی پیش اعلام کرد که جهت رفاه حال شهروندان و با توجه به اینکه ادارات و مدارس شهر اهواز در روز پنجشنبه تعطیل هستند، آب اهواز از ساعت 23 روز چهارشنبه (2 اسفند) تا ساعت 23 روز پنجشنبه (3 اسفند) قطع خواهد شد.

به گزارش ایسنای خوزستان، در اطلاعیه نخست آبفا آمده بود که آب لوله کشی شهر اهواز از ساعت 23 یکشنبه (29 بهمن) تا ساعت 23 دوشنبه (30 بهمن) قطع خواهد شد که این زمان تغییر یافت. در اطلاعیه دوم نیز اعلام شد که آب شهر اهواز از ساعت 23 سه شنبه (اول اسفند) تا ساعت 23 چهارشنبه (دوم اسفند) قطع می شود.

تعمیرات در تصفیه خانه آب شماره 2، علت این قطعی اعلام شده است. با توجه به اين‌كه تصفيه‌خانه شماره 2 بيش از 80 درصد آب اهواز را تامين مي‌كند و زماني كه متوقف شود، بر روي تصفيه‌خانه شماره يك تاثير مي‌گذارد، به همين علت آب شهر اهواز قطع مي‌شود. خط 1400 متري تصفيه‌خانه شماره 2 با مشكل مواجه شده است و به دليل اين‌كه در فصل تابستان مصارف آب افزايش مي‌يابد، تعمير اين خط در فصل‌جاري ضروري است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار