اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: مردم هندیجان باید احساس کنند سفر استاندار خوزستان به شهرشان خروجی مناسبی داشته است.
به گزارش شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هندیجان، اظهار داشت: دشمنانی مانند آمریکا و صهیونیست همیشه در کمین هستند همان‌طور که امام خمینی (ره) فرموده‌اند آمریکا دشمن اصلی و بزرگ است.

 وی افزود: سفارش وزیر خارجه آمریکا به دولت آینده این کشور که به ایران تا می‌توانید سخت‌گیری کنید و تحریم‌ها را تشدید شو ما از این تحریم‌ها و سخت‌گیری‌ها نتیجه گرفتیم تا بتوانیم منافع خود را خاورمیانه حفظ کنیم.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: سخنان وزیر خارجه آمریکا در حالی بیان‌شده که سند برجام را امضاء کرده تا تحریم‌های ایران لغو شود اما جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا هیچ‌گاه تمام نمی‌شود. توطئه برجام برای مردم آشکارشده ما برای حل مشکلات باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

 وی گفت: سناتورهای جمهوری‌خواه در پیش‌نویس یک طرح ضد ایرانی از وزارت خارجه آمریکا خواسته‌اند که نهاد سپاه پاسداران اسلامی ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریست معرفی کند. این طرح یک نقض و اهانت به سربازان امام و رهبر است.

ساری اصل عنوان کرد: طرح آمریکایی‌ها توهین به فرزندان، حافظان نظام و انقلاب است نباید به آمریکا اعتماد کرد مسئولان باید متوجه خیانت‌های آمریکا باشند.

 وی افزود: از مردم نجیب ایران که در تشیع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حضوری فعال و معناداری داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم. برگزاری مراسم‌های ارتحال در سراسر کشور دلیل بر قدردانی مردم از خدمت‌گزاران مخلص و بی‌ادعای نظام است.

 خطیب نماز جمعه هندیجان بیان کرد: حضور مردم در تشیع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام خارجی آن مأیوس کردن دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه دارد.

وی گفت: از حضور استاندار خوزستان در هندیجان در پیگیری رفع مشکل بیکاری و آب کشاورزی تشکر قدردانی دارم. توقع مردم از استاندار این است که مردم احساس کنند که این سفرها توانسته خروجی مناسبی داشته باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار