اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: طرح آب‌رسانی پایدار به شهرهای بهبهان، امیدیه، آقاجری، هندیجان، شهر چمران، ماهشهر و بندر امام از سد کوثر در حال پیگیری است.
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندرهندیجان اظهار داشت: در زمینه صیادی ما تلاش می‌کنیم اسکله بندر بحرکان را زودتر به اتمام برسانیم و برای ساخت اسکلت با مشکلات اعتباری روبه‌رو بودیم که تا حدودی این مشکل برطرف شده است.

وی افزود: بندر بحرکان منطقه بسیار زیبایی برای گردشگری علاوه بر صیادی است که کار مطالعاتی در راستای استفاده از ظرفیت‌ و پتانسیل‌های گردشگری و صیادی انجام شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: طرح گردشگری اسکله بحرکان برای شهروندان این شهرستان بسیار مفید است و امیدواریم که از طریق جذب سرمایه‌گذار شاهد تحول در ظرفیت‌های هندیجان باشیم.

وی با بیان اینکه طرح آب‌رسانی پایدار به شهرهای بهبهان، امیدیه، آقاجری هندیجان، شهر چمران، ماهشهر و بندر امام از سد کوثر در حال پیگیری است گفت: آب‌شیرین‌کن برای رامهرمز، هندیجان، شادگان و آبادان مطالعه و برای خرید تضمینی نیز قراردادی منعقد شده است که از طریق  سد کوثر عملیات لوله‌کشی آب انجام شود.

شریعتی عنوان کرد: یکی از طرح‌های آبرسانی خوزستان انتقال آب از طریق سد کوثر به برخی از شهرهای استان است که با انجام این طرح آب شرب و پایدار برای مردم منطقه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به موضوع صیادی بندر هندیجان بیان‌کرد: موضوع صیادی در هندیجان باید بررسی شود و اگر 200 مورد مجوز شناورهای کوچک لغو شده باید تعدادی برای ایجاد اشتغال منطقه جایگزین شود. برای پرورش آبزیان در هندیجان نیز موسسه جهاد نصر و اتحادیه صیادان مجوزهایی را اخذ کردند اما در تخصیص 100 هکتار زمین منابع طبیعی دچار مشکلی شدند که درصدد رفع آن هستیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از مطالبات استانداری و مسئولان منطقه ایجاد مزارع پرورش آبزیان در هندیجان جهت حفظ ذخایر دریایی است بنابراین باید همه تلاش کنند تا مزارع پرورش آبزیان در این شهرستان ایجاد شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار