اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
صبح امروز سید خلف موسوی شهردار اهواز به همراه علی ناصری نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز از سازمان آرامستانها بازدید کردند.
شوشان: سید خلف موسوی شهردار اهواز ابتدا با حضور در گلزار شهدا و همچنین قطعه جدید شهدای اربعین حسینی ( شهدای فاجعه تروریستی حله ) از روند کارهای اجرایی روزانه در گلزار و کارهای عمرانی در حال انجام سازمان آرامستانها از نزدیک بازدید نمودند .

در ادامه این بازدید شهردار اهواز با حضور در سایت اداری سازمان آرامستانها به همراه نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز به مرور اهم فعالیتهای عمرانی و فرهنگی سازمان پرداختند.


شهردار اهواز در خصوص بزرگداشت یاد و خاطره سرداران دفاع مقدس عنوان کرد: برای آشنا شدن نسل های جدید با قهرمانان دوران دفاع مقدس و سرداران رشید ایران اسلامی هر یک از میدان های اصلی شهر باید محل نصب تندیس یک قهرمان و المانهای نصب شده هم باید نشانگر رشادتها و به تصویر کشیدن آن عملیات و فداکاریهای آنان باشد .

در ادامه حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستانها با ارائه طرح و المانی در مورد شهدای گمنام و غواص دفن شده در پارک جزیره , پارک گلستان و. .. و همچنین گلزار شهدای آرامستان در ورودی گلزار  , به اتفاق هم به بررسی طرح مذکور پرداختند .

در پایان مدیر عامل سازمان آرامستانها ضمن تشکر از شهردار اهواز در خصوص حمایتهای بی دریغ در اجرای برنامه های فرهنگی و عمرانی گلزار عنوان کرد که خدمت در سازمان آرامستانها و خدمت به خانواده معظم شهدا , ایثارگران و همچنین مردم شریف اهواز افتخاری بزرگ برای من محسوب می شود و خداوند متعال این توفیق را به ما عنایت نموده است .






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار