اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
امسال آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در 7 شهر خوزستان به اجرا می رسند که شوشتر با تصمیم متولیان به عنوان یکی از میزبانان انتخاب شده است.
به گزارش شوشان، امسال و به صورت هم زمان، آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در 7 شهر خوزستان به اجرا می رسند که شوشتر با تصمیم متولیان به عنوان یکی از میزبانان انتخاب شده است.

دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان عنوان کرد: امسال و به صورت هم زمان، آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در شهرهای اندیمشک، شوشتر، دزفول، ماهشهر، اهواز، آبادان، بهبهان به اجرا می‌رسند.

هادی گودرزی اظهار داشت: آئین افتتاح جشنواره تئاتر فجر در خوزستان با حضور مسئولین استان و کشور و احترام به شهدای عالی قدر حله، برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره، آثار برگزیده سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود و  استان خوزستان برای اولین بار میزبان این رویداد مهم فرهنگی و هنری شده است.

دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان عنوان کرد: امسال به صورت هم زمان آثار برتر جشنواره تئاتر فجر خوزستان در شهرهای اندیمشک، شوشتر، دزفول، ماهشهر، اهواز، آبادان، بهبهان  اجرا می‌شوند.

وی گفت: نمایش‌های هدیه مرموز، اسب چشمه، همه دختران من، سر آشپز پیشنهاد می‌دهد و روشان از جمله نمایش‌های است که برای نمایش بر روی صحنه اجرا می روند.

دبیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان اظهار کرد: پس از نمایش آثار برتر این نمایش به مدت یک هفته در شهرهای مختلف خوزستان  جشنواره تئاتر فجر این استان به میزبانی شهرستان اهواز و به مدت 4 روز پذیرای نمایش فیلم‌های تئاترهای برگزار شده در سطح استان بوده و پس از آن جشنواره تئاتر فجر خوزستان نیز پایان کار خود را اعلام می‌کند.

وی گفت: گسترش علم آموزی، توجه به جوانان و تشویق به حضور در عرصه های فرهنگی و هنری، ایجاد مشوق های لازم به شهروندان و هنرمندان برای حضور در عرصه های مربوط به این زمینه و توسعه ارزش آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله اهداف برگزاری تئاتر فجر در استان خوزستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار