شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳

شوشان: جانشين دادستان اهواز تاكيد كرد: نيروي انتظامي در كلانتري‌ها در خصوص برخورد با استعمال قليان در تفرجگاه‌ها و پارك‌ها دستور ويژه داشته باشند و برخورد شديد، قانوني و قهري در اين زمينه صورت گيرد.

به گزارش شوشان، ولي‌لله فتاحي در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: در بند شش آئين‌نامه اجرايي قانون جامع كنترل و مبارزه ملي با دخانيات، استعمال دخانيات شامل مصرف هر گونه مواد دخاني از قبيل دود كردن، مكيدن، جويدن يا استعمال از راه بيني و دهان در اماكن عمومي ممنوع و جرم محسوب مي‌شود. همچنين در اين آئين‌نامه سازمان‌هاي موظف به مبارزه با اين جرم مشخص شده‌اند كه نيروي انتظامي، شهرداري و بهداشت جزو اين ارگان‌ها هستند.

وي افزود: این سازمان‌ها در زمینه استعمال دخانيات در اماكن عمومي بايد برخورد جدي با افراد مجرم داشته باشند و گزارشات را به مقام قضايي ارجاع دهند؛ كوتاهي برخي ارگان‌ها در اين زمينه ناشي از مشغله زياد توجيه‌پذير نيست.

فتاحي گفت: با توجه به گستردگي موضوع استعمال قليان در اماكن عمومي شهر اهواز، ممكن است برخورد با استفاده‌كنندگان به صورت گسترده مشهود نباشد ولي در هر صورت برخورد با افراد مجرم نيز انجام مي‌شود. قانون‌شكني برخي افراد با توجه به كمبود نيروي انتظامي و شهرداري در زمينه مقابله و مبارزه با استعمال قليان ‌وجود دارد ولي در هر حال برخورد با اين افراد در دستور كار اين ارگان‌ها موجود و لازم است در اولويت كاري قرار گيرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار