اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
فرماندار شادگان از برگزاری مراسم روز جهانی تالاب‌ها در این شهرستان خبر داد.
 
بهروز فرج‌اللهی با اشاره به برگزاری این مراسم در روز ۱۴ بهمن سال جاری در مجتمع گردشگری صراخیه شادگان، اظهار کرد: این مراسم با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، تعدادی از وزرا ،هیات‌های مهمان از کشورهای همسایه و تعدادی از سفرای کشورهای خارجی در شهرستان شادگان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم روز جهانی تالاب‌ها و رفع نواقص پروژه گردشگری، ضروری است جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار شده تا در خصوص تخصیص  اعتبار هزینه‌های این مراسم تصمیم‌گیری شود.
 
فرج‌اللهی تصریح کرد: ۹ کمیته تخصصی شامل شامل کمیته تشریفات، کمیته امنیت و انتظامات، کمیته خدمات و پشتیبانی،  کمیته گردشگری در تالاب، کمیته فرهنگی، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته صنایع دستی و تولیدات، کمیته غذاهای سنتی و محلی و کمیته مستندسازی در این شهرستان برای برگزاری مراسم روز جهانی تالاب‌ها تشکیل شده است.
 
وی گفت: باید به بهترین شکل از این فرصت ایجاد شده، برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان به ویژه تالاب بین‌المللی شادگان استفاده کرد.
 
فرماندار شادگان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در روز جهانی تالاب‌ها خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع موزه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی، عرضه محصولات تالابی، رهاسازی بچه ماهی‌ها، معرفی تالاب به مهمانان و انجام سخنرانی در تالاب بین‌المللی شادگان از جمله برنامه‌هایی اجرایی در این روز هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار