اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
امام جمعه آبادان:
استقرار گمرک در خروجی های آبادان باید مد نظر قرار گیرد و ما منتظر نتیجه هستیم و تذکرات لازم در این خصوص به گمرک داده شده است زیرا استقرار گمرک در خروجی ها بازار این شهر را متحول می کند
به گزارش شوشان حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان در پی حادثه آتش سوزی پلاسکو شهر تهران و فرو ریخته شدن آن ساختمان گفت : در این حادثه دلخراش عده ایی از هموطنان عزیزمان خصوصا تلاشگران آتش نشانی به شهادت رسیدند این مصیبت را به خانواده هایشان و ملت عزیز ایران تسلیت عرض میکنم.

وی افزود : این حادثه ، حادثه دردناکی است که نشان دهنده اوج کرامت ، عزت ، شجاعت آتش نشانان عزیز که برای نجات جان و مال مردم اقدام کردند و اوج اندوه برای از دست دادن این عزیزان است.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه سالهای گذشته در شهر آبادان خبرهای اینچنینی می آمد از شهردار ، رئیس شورا ، آتش نشانی و عواملی که متولی هستند خواست : همه تلاش کنند اگر در سطح شهر آبادان ساختمانی ، مکانی و جائی نا امنی است از هم اکنون اقدام کنند و نگذارند فضائی بوجود بیاید که بعد غصه آن را بخوریم .

خطیب نماز جمعه آبادان در خصوص بحث نظافت شهر از مسئولین مربوطه خواست این کار را بصورت اساسی انجام دهند و اظهار کرد : بخشی از نخالهای سطح شهر از زمان جنگ در برخی از کوچه ها و خیابانها  باقی مانده اند که میبایست نسبت به جمع آوری آنها اقدامی جدی صورت پذیرد.

وی افزود : مسئولین شهری موضوع نا امن بودن ساختمان ها را باید جدی بگیرند.

*** تخریب و تضعیف قوه قضائیه به کشور آسیب می رساند***

امام جمعه آبادان گفت: تخریب و تضعیف قوه قضائیه به کشور آسیب می رساند و نباید این فرصت را به دشمن داد.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: انتظار می رود دستگاه قضا با صلابت و شجاعت مبارزه با فساد را دنبال و مثل همیشه به نقد مشفقانه و منصفانه توجه کند.

وی اظهار داشت: برخی شبکه های وابسته به دشمن در حال تخریب و تضعیف قوه قضائیه هستند که نباید این فرصت را به آنها داد زیرا با این اقدام ضربه خواهد خورد.

خطیب جمعه آبادان گفت: قوه قضائیه اقدامات قابل تقدیری در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده و حامیان فساد اکنون این قوه را مورد حمله قرار داده و این اقدام آنها باید عزم قوه قضائیه را جدی تر کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خواستار تداوم اقدامات تحسین برانگیز قوه قضائیه شد و گفت: این اقدامات نباید مقطعی و معطوف به تهران باشد و باید در استان های دیگر این برخوردها جدی باشد.

وی اظهار داشت: مساله برخورد با مفاسد اقتصادی نباید به فرد یا جناح خاصی معطوف شود و اجرای فرمان رهبری در سالم سازی فضای اجتماعی باید مدنظر قرار گیرد.

*** فضای آبادان با تیراندازی ها در مراسمات ملتهب تر شده است ***

امام جمعه آبادان خواستار برخورد جدی با تیراندازی در مراسم های مختلف آبادان شد و افزود: از روز گذشته فضای آبادان با تیراندازی ها در مراسمات ملتهب تر شده ولی از سوی نیروی انتظامی و دادستان آبادان برخورد جدی با عاملان تیراندازی شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: باید فرهنگ سازی صورت گیرد تا کار به تیراندازی در مراسمات کشیده شود زیرا در چند وقت اخیر شهروندان بی گناهی قربانی این مراسم غلط شده اند و فضای شهر ناآرام شده است.

*** استقرار گمرک در خروجی های آبادان باید مد نظر قرار گیرد و ما منتظر نتیجه هستیم ***

خطیب جمعه آبادان با تبریک روز گمرک گفت: در طرح تحول اقتصاد مقاومتی گمرک نقش اساسی دارد، و واردات بدون اولویت به شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی ضربه می زند.

وی اظهار داشت: تعطیل شدن برخی از کارخانه ها زمینه واردات اجناس بنجل خارجی را فراهم می کند در صورتی که می توان همین اجناس را در ایران با کیفیت بیشتری تولید کرد.

وی خواستار استقرار گمرک در خروجی های شهر آبادان شد و بیان کرد: استقرار گمرک در خروجی های آبادان باید مد نظر قرار گیرد و ما منتظر نتیجه هستیم و تذکرات لازم در این خصوص به گمرک داده شده است زیرا استقرار گمرک در خروجی ها بازار این شهر را متحول می کند.

*** آمریکا هیچ زمان قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود ***

خطیب جمعه آبادان با اشاره به بد عهدی آمریکا در مساله برجام گفت: آمریکا هیچ زمان قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و تاریخ گواه این مساله است.

وی گفت: آمریکا بدعهدی خود را در مساله برجام ثابت و دوباره تحریم های 10 ساله را علیه ایران تمدید کرد.

امام جمعه آبادان افزود: اروپایی ها و آمریکایی ها در مساله برجام تقسیم کار کرده اند و آمریکا اجازه نمی دهد کشوری با ایران وارد معامله شود و مهمترین نکته تحریم های بانکی علیه ایران صورت گرفته تا نتوانیم دلار را معامله کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: همه ما تحریم ها و برجام را به خوبی تحلیل می کنیم و عینکمان را درست زده ایم و این مسئولان هستند که باید عینک خود را عوض کنند.

وی افزود: کاری نداریم که چندین هزار سانتیفیوژ دادیم، فوردو را تعطیل کردیم ولی مهم این است که در قبال آن چه چیزی گرفتیم؟

خطیب جمعه آبادان با اشاره به راه اندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان گفت: پس از سه سال فاز دوم پالایشگاه آبادان راه اندازی شده ولی بدلیل اینکه نمی توانیم دلار را معامله کنیم مجبور شدیم پای چینی ها را به پالایشگاه باز کنیم زیرا پول ما به اندازه نیست و تصمیم گیری ها در برجام این نتیجه را داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار داشت: مسئله تحریم هایی که سنای آمریکا با وتوی اوباما مواجه شد ، نشانه بی عهدی آمریکایی ها به برجام است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار