اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
در شرکت توسعه نیشکر و سازمان حفاظت محیط زیست استان برگزار شد :
شوشان: چهارمین و پنجمین دوره و کارگاه آموزشی با عناوین قوانین و مقررات محیط زیست(با تاکید بر آب، هوا،خاک) و همچنین کارگاه آموزشی کاربرد فناوری نانو در محیط زیست با هدف آشنایی رؤسا و کارشناسان ادارات سازمان حفاظت  استان خوزستان و مسئولین HSE کشت و صنعت ها و شرکت های تابعه ی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

عزیزا… داریوشی مدیر محیط زیست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اینباره گفت: با توجه به اهمیت آموزش و با هدف پیشبرد اهداف کلان زیست محیطی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این شرکت با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست استان اقدام به تهیه تقویم مشترک آموزشی نمود.


وی اظهار داشت: تا کنون سه دوره آموزشی با عنوان آشنایی با تجهیزات پایش لحظه ای منابع محیطی و نشر آلاینده، محیط زیست و مدیریت سبز، تکنولوژی برداشت نیشکر در کشورهای توسعه یافته برگزار شده است و امیدواریم با تلاش مشترک شرکت توسعه نیشکر و سازمان حفاظت محیط زیست استان همچنان روند برگزاری این دوره های آموزشی ادامه یافته و آثار این دوره ها عملی محقق شود.

در ادامه سرکاخانم مهندس کعبی رئیس اداره محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان بر لزوم استمرار این دوره ها اشاره و تاکید کرد سازمان حفاظت محیط زیست همه ی توان علمی خود در جهت ارتقاء سطح علمی و عملی این دوره ها به کار خواهد گرفت.

در این دوره به جنبه های مختلف قوانین و مقررات محیط زیست انسانی و طبیعی و همچنین قوانین و مقررات الزام آور محیط زیست بین المللی پرداخته شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار