اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
 همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتای خوزستان در راستای صیانت از کودکان آنلاین گسترش می‌یابد.

به گزارش ایرنا ، در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و رئیس پلیس فتا خوزستان در اهواز، بر همکاری‌ این دو نهاد در راستای فرهنگی سازی استفاده صحیح از فضای مجازی و آشنا کردن شهروندان با امنیت در فضای سایبری تاکید شد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در این نشست با بیان اینکه بهترین راه جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی آموزش صحیح شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در استفاده صحیح از فضای سایبری و آموزش‌ لازم به مردم است گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا در راستای فرهنگ‌سازی این مهم می‌توانند گام‌های مهمی بردارند.

شاهین حسنوند حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی را از ارکان مهم استفاده از امکانات اینترنتی دانست و افزود: توجه نکردن به این مهم می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به افراد وارد کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز با اعلام آمادگی کانون در برگزاری نشست تخصصی صیانت از کودکان آنلاین با عنوان 'نقش فضای مجاز در خانواده امن' از رئیس پلیس فتا خوزستان خواست که با کانون در برگزاری این نشست دو روزه که 26 و 27 بهمن‌ در اهواز برگزار خواهد شد همکاری داشته باشد.

غلامرضا شنبدی در ادامه با قدردانی از استقبال پلیس فتا استان خوزستان در برگزاری این نشست گفت: امروزه رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در بستر فضای مجازی سرعت چشمگیری داشته و نبود آموزش‌ لازم از آسیب‌های این فضا به کاربران می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به ویژه به کودکان و نوجوانان، این آینده‌سازان ایران اسلامی که در آستانه تشکیل هویت فردی و اجتماعی هستند ایجاد کند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون و پلیس فتا را در راستای صیانت کودکان و نوجوانان از آسیب‌های فضای مجازی یک امر مهم دانست و خاطرنشان کرد: کانون در زمینه فرهنگ‌سازی با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود آمادگی کامل دارد با همکاری و مساعدت پلیس فتا استان برنامه های مختلفی را اجرا کند.

برچسب ها: کودکان آنلاینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار