شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
مدیرعامل آتش نشانی اهواز: سنگینی آواری که در ساختمان پلاسکو تهران ایجاد شده، دل همه را به درد آورده است
شوشان: جمعی از مسئولین آموزش و پرورش خوزستان با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز با اهدای گل به شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، امیر نجفی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرستان اهواز در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان گفت: سنگینی آواری که در ساختمان پلاسکو تهران ایجاد شده، دل همه را به درد آورده است.

وی با اشاره به دمای 200 تا 600 درجه محل حادثه و اظهارات سخنگوی سازمان آتش نشانی کشور مبنی بر احتمال کم زنده ماندن آتش نشان های گرفتار در زیر آوار، تصریح کرد: دمای بالا کار امداد رسانی و آوار برداری را طاقت فرسا کرده است و خانواده های آتش نشانانی که زیر آوار مانده اند در محل حضور دارند و منتظر تعیین سرنوشت عزیزان خود هستند.

نجفی با اظهار اینکه تمامی آتش نشانان سراسر کشور از این حادثه متاثر هستند، گفت: حتی نیروهای بازنشسته ما نیز برای کمک به عملیات آوار برداری، اعلام آمادگی کرده اند.

در این دیدارکمایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن همدردی با مجموعه آتش نشانی کشور و خانواده های بازماندگان این حادثه از خدمات ارزشمند آتش نشانان تشکر کرد.
معاون آموزش متوسطه ،رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی ، رئیس اداره متوسطه اول و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادای احترام به آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو و همدردی با خانواده بزرگ آتش نشانی حضور داشتند.











نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار