اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
 مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم بسیار اثر گذار است و انتظار داریم در بازی های خانگی ما را حمایت کنند.

حسن بیت سعید یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما باید از تمام دیدارهای خانگی خود استفاده لازم را برده و جایگاه مناسبی در جدول برای خود کسب کنیم. مهاجم آبی پوشان خوزستانی بیان کرد: سپاهان سابقه بسیاری در لیگ برتر داشته و در طول سال‌های اخیر همیشه از تیم‌های خوب جدول محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بازی مقابل سپاهان محکوم به پیروزی هستیم افزود: اگر چه حریفمان تیم سر سختی است و از کادر فنی خوبی برخوردار است اما تیم ما در این بازی برای برد وارد میدان می شود.

بیت سعید همچنین عنوان کرد: تمام تیم‌های حاضر در لیگ قوی هستند و در ادامه راه اگر به دنبال جایگاه مناسب هستیم نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب بوده اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم، گفت: قطعا در ادامه راه با هماهنگی که بین بازیکنان تیم حاصل می‌شود عملکرد بهتری خواهیم داشت.

مهاجم شماره 7 استقلالی های خوزستان افزود: برای رسیدن به رتبه های بالای جدول تلاش کرده و بدنبال کسب سهمیه آسیا هستیم. استقلال خوزستان با کسب 21 امتیاز در جایگاه دهم و سپاهان اصفهان با کسب 26 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار