اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت: امروز موبایل‌ها آژانس مسافرتی شده‌اند و مردم برای رفع نیازهای سفر خود از گوشی‌های همراه استفاده می‌کنند و این مسأله باعث شده تا آژانس‌های مسافرتی در حال ورشکستگی باشند.

امید خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: 170 دفتر هواپیمایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشور در خوزستان با توجه به بحث اینترنت و گسترش فروش‌های اینترنتی در بازار، در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند یا خود را کوچک کرده و با نیروی کار بسیار کمی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: دفاتری که در گذشته با 10 تا 15 نفر به فعالیت‌ می‌پرداختند اکنون به دلیل گسترش فروش‌های اینترنتی با 2 تا 3 نفر فعالیت می‌کنند و بسیاری از دفاتر نیز در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

خوانساری تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات دفاتر و آژانس‌های مسافرتی آن است سازمان هواپیمایی کشوری دست از صدور مجوز برای احداث دفاتر جدید برنمی‌دارد و به هر تقاضایی که در این زمینه باشد پاسخ مثبت می‌دهد علی‌رغم آنکه این صنعت در حال ورشکستگی است.

 وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی که پروازهای خود را به صورت چارتر در اختیار افرادی خاص قرار می‌دهند و برخلاف قوانین چارتر عمل می‌کنند، مشکلاتی را برای دفاتر هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی به وجود آورده‌اند که باید به این مسأله نیز توجه شود.

 خوانساری عنوان کرد: سازمان هواپیمایی کشور علی‌رغم آنکه می‌تواند با این نوع چارترکننده‌ها برخورد کند اما هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهد.

 وی با بیان این‌که نمی‌توان جلوی تکنولوژی را گرفت، گفت: مردم به دنبال صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود هستند و به این دلیل استقبال آن‌ها از فروش‌های اینترنتی افزایش پیدا کرده است و در این زمینه آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی باید برای حل این مشکل و برون‌رفت از وضعیت کنونی به سمت تورگردانی و فروش تور بروند.

خوانساری خاطرنشان کرد: در خوزستان ظرفیت‌های فراوان در بحث گردشگری وجود دارد که آژانس‌های مسافرتی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و با برنامه‌های تورگردانی برای حل مشکلات خود تلاش کنند. 


برچسب ها: آژانس مسافرتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار