شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه بهبود استانداردهای منابع انسانی، فیزیکی، تجهیزاتی و اطلاعاتی موجود دانشگاه و ظرفیت سازی در این منابع به منظور پاسخگویی مناسب به نیازهای فعلی و آتی در این زمینه ها از اهداف راهبردی دانشگاه می باشد، گفت: بنابراین، تلاش جهت افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات و پیگیری های مرتبط با پیشرفت پروژه های عمرانی ظرفیت ساز حوزه درمان و نیز انجام مداخلات مدیریتی مؤثر جهت افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از پروژه ها ی مذکور از اولویت های برنامه عملیاتی دانشگاه محسوب می شود.

     وی تصریح کرد: به همین منظور می بایست با مشارکت فکری همه واحد های ذیربط به ویژه معاونت های " توسعه مدیریت و منابع" و " غذا و دارو"، نسبت به طراحی جدول زمانبندی هفتگی پیشرفت فعالیتهای مربوط به هر یک از پروژه ها اقدام شود.

ایدنی با اشاره به اینکه در تعیین جدول زمانبندی مذکور باید مواردی را د رنظر داشت، خاطر نشان کرد: باید برای هر یک از پروژه ها، تا حد امکان به همه فعالیتهای مورد نیاز اعم از عمرانی، تجهیزاتی، تأمین منابع انسانی، زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی و سایرجوانب مرتبط با آماده سازی، افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از آنها توجه شود.

وی افزود: در هر یک از این جداول زمانبندی، مسئولین پاسخگو در زمینه های عمرانی، تأمین تجهیزات پزشکی، تأمین تجهیرات اداری و غیر پزشکی، تأمین زیر ساخت های مخابراتی، رایانه ای و ارتباطی، تأمین منابع انسانی و ... بصورت مجزا تعیین شوند.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور عنوان کرد: در پروژه هایی که  علاوه بر جنبه های درمانی از ابعاد آموزشی نیز برخوردارند، حتماً ملاحظات معاونت های توسعه آموزش، تحقیقات و فنآوری، فرهنگی– دانشجویی و مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته شود.

ایدنی گفت: به دقت نظارت شود که در همه پروژه ها، ضوابط استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی مراعات¬شده و نیز دغدغه های مرتبط با گردش کار آسان امور و تکریم ارباب رجوع  در آنها مراعات شود.

  وی پروژه های بیمارستان بقایی 2، بیمارستان در حال احداث جدید دشت آزادگان، بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز  بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز دشت آزادگان، بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز، بخش جدید قلب و عروق (مرکز آموزشی درمانی گلستان)، بیمارستان در حال احداث کودکان اهواز،  بخش های در حال احداث/ بازسازی اورژانس( به تفکیک) و بلوک های زایمانی در حال ساخت (به تفکیک) را پروژه های عمرانی منتخب حوزه درمان دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: همچنین بخش های ویژه در حال احداث، بازسازی، توسعه ای (به تفکیک)، کلنیک های ویژه، درمانگاه های تخصصی در حال احداث (به تفکیک)، مراکز جامع تیپ 1 سرطان (به تفکیک)، توسعه بخش روانپزشکی مرکز آوزشی درمانی گلستان و بیمارستان درحال احداث باغملک نیز از دیگر پروژه های عمرانی منتخب حوزه درمان می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار