در حالی که در روزهای پایانی سال‌جاری و آستانه سال نو قرار داریم برخی از واحدهای صنفی توزیع‌کننده پوشاک به بهانه نوسانات نرخ ارز قیمت‌ها را به‌طور چشمگیری افزایش داده‌اند. "> با سوء استفاده کنندگان برخورد کنید
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۸

در حالی که در روزهای پایانی سال‌جاری و آستانه سال نو قرار داریم برخی از واحدهای صنفی توزیع‌کننده پوشاک به بهانه نوسانات نرخ ارز قیمت‌ها را به‌طور چشمگیری افزایش داده‌اند.

اختصاصی شوشان : در حالی که در روزهای پایانی سال‌جاری و آستانه سال نو قرار داریم برخی از واحدهای صنفی توزیع‌کننده پوشاک به بهانه نوسانات نرخ ارز قیمت‌ها را به‌طور چشمگیری افزایش داده‌اند.

به گزارش شوشان، هر ساله با نزدیک شدن به شب عید استقبال مردم از پوشاک و البسه نو افزایش می‌یابد. این در حالی ست که همزمان با افزایش تقاضا مراکز خرید پوشاک، بوتیک‌ها و واحدهای صنفی تولیدکننده و توزیع‌کننده، قیمت‌ها را به‌ طور سلیقه‌ای تعیین و افزایش می‌دهند. این وضعیت نشان می‌دهد که برنامه‌های نظارتی دستگاه‌های مسئول از قبیل سازمان تعزیرات حکومتی استان خوزستان و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای کنترل قیمت‌ها در این بخش چندان موثر نبوده است.

در این رابطه کوره چینی، معاون بازرسی ادراه کل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان به ذره بین گفته که قرار است تمهیداتی برای بازرسی و نظارت برای تنظیم بازار پوشاک تدوین شود ولی نوسانات نرخ ارز بهانه خوبی به واردکنندگان و تولیدکنندگان پوشاک در راستای افزایش قیمت‌ها داده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار