شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
زوج اهوازی که در ساحل رودخانه دز چادر برپا کرده و دچار گاز گرفتگی شده بودند با تلاش امدادگران هلال احمر دزفول از مرگ حتمی نجات یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:این حادثه صبح امروز در پارک ساحلی دز رخ داد. عظیم رضایی مرساق افزود:این زوج اهوازی که اقدام به برپایی چادر در ساحل رودخانه دز کرده بودند برای گرم کردن فضای داخل چادر از زغال استفاده کرده و دچار گاز گرفتگی شدند.

غلامحسین حسن پور امدادگر جمعیت هلال احمر دزفول نیز در تشریح این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت:این زوج بر اثر گاز گرفتگی ناشی از سوختن زغال تا مرز مرگ پیش رفته بودند که با تلاش امدادگران پایگاه جمعیت هلال احمر در پارک ساحل دز از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی افزود:بر اثر متصاعد شدن گاز منواکسید ، این زوج دچار گاز گرفتگی شدند که با هوشیاری نجاتگران مستقر در پایگاه ساحلی دز نجات یافتند. محمد افضل پور از امدادگران جمعیت هلال احمر دزفول در نجات این زوج اهوازی نقش موثری داشت.

ناجیان هلال احمر دزفول با انتقال این زن و شوهر به پایگاه ساحلی و انجام اقدامات امدادی تا بهبودی کامل در محل درمانگاه پایگاه از آنان مراقبت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار