شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر تاسف بار درگذشت برادر ارزشمند و نماینده پرتلاش و خدوم مردم شریف رامهرمز و رامشیر در ادوار ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ناصر موسوی بسیار موجب دریغ ، تاثر و تاسف عمیق گردید.

بدون تردید خدمات متعدد این عزیز از دست رفته در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سایر مناصب و عرصه‌های مختلف خدمت‌گزاری برای همیشه در یادها و دل‌های ما مردم خوزستان و بالاخاص مردم شریف رامهرمز ، رامشیر و باغملک به عنوان الگوی شایسته نمایندگی مردم قرار خواهد گرفت و نیز ماندگار می‌گردد.

اخذ رای اعتماد مردم غیور رامهرمز و رامشیر در ۳ دوره مجلس شورای اسلامی و حضور موثر و فعال در قوه‌ مقننه بوضوح بیانگر مردمداری و کارآمدی مرحوم موسوی و همچنین قدرشناسی آن مردم گران‌سنگ می باشد.

اینجانب که در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی افتخار همکاری با ایشان را داشتم ، بارها شاهد شجاعت ، دلسوزی و پیگیری‌ها و دغدغه‌های این مرد شریف در راه رفع مشکلات فراوان ، توسعه و آبادانی استان خوزستان بوده‌ام.

این مصیبت را به مردم گرانقدر خوزستان به ویژه مردم شریف رامهرمز و رامشیر و خانواده‌ی گرامی آن مرحوم صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.

حمید زنگنـه
نماینده اسبق مردم شریف اهواز در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار