شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
آیت الله احمدی شاهرودی در شوش:
آنهایی که فکر می کند با ارتحال آیت اله هاشمی یاد و نام وی به فراموشی سپرده خواهد شد سخت در اشتباه هستند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی شناخته شده در جهان است گفت: آیت الله هاشمی نقش بی بدیلی در انقلاب و نظام اسلامی داشت.

به گزارش ایرنا ،  آیت الله احمدی شاهرودی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت آیت هاشمی رفسجانی در مسجد جامع شهرشوش افزود: این شخصیت بزرگوار در طول دوران انقلاب و نظام اسلامی مورد اعتماد امام و رهبری بودند.

وی گفت:مرحوم هاشمی رفسنجانی در برابر بی مهری ها، نامهربانی ها و ناملایمات صبر و تحمل کرد و تا لحظه دیدار معبود، دست حمایت از نظام اسلامی، ولایت فقیه و مردم برنداشت.

آیت اله احمدی شاهرودی با بیان اینکه نام آیت اله هاشمی همواره زنده است افزود:عده ای در زمان حیات مرحوم هاشمی رفسنجانی، علیه وی توطئه کرده و نقشه کشیدند ، افترا و تهمت زدند اما این اقدام ها اثر معکوس داشت چرا که مردم خدمتگذار واقعی خود را می شناسند .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور باشکوه مردم در آیین تشییع آن مرحوم در تهران و برگزاری مجالس ترحیم در شهرها و روستاهای کشور را مصداق تحقق وعده الهی مبنی بر دفاع از مومنان واقعی و خنثی شدن توطئه بدخواهان عنوان کرد. 

وی افزود:آیت اله هاشمی رفسنجانی با ظرفیت وجودی خود به ملت ، کشور ، نظام و انقلاب در عرصه های مختلف خدمت کرده و تاثیر گذار بود. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:مرحوم هاشمی به خاطر انقلاب و نظام اسلامی از حق شخصی خود گذشت چون خود را سرباز انقلاب ،نظام و رهبری می دانست.

احمدی شاهرودی افزود: آنهایی که فکر می کند با ارتحال آیت اله هاشمی یاد و نام وی به فراموشی سپرده خواهد شد سخت در اشتباه هستند چرا که نام هاشمی ،اندیشه ، یاد و تفکر وی همواره در دلها و با مردم زنده و جاوید است.

این مراسم بامداحی احمد طرفی از اهواز همراه بود و با همت انجمن معلمان شهرستان شوش و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

برچسب ها: احمدی شاهرودی ، شوش
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
comment
0
0
comment و صد البته نقش بی بدیلی در سد سازی ها و پروژه های انتقال آب از سرشاخه های رودخانه های خوزستان داشت که بخش زیادی از مشکلات خوزستان نتیجه همان نقش های بی بدیل است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار