شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه‎سواری پیست کشور بعداز ظهر امروز با قهرمانی تیم پیشگامان کویر یزد به کار خود در اهواز پایان داد.

 در این رقابت‎ها که از روز گذشته (سه شنبه) در پیست "شهدای خوزستان" آغاز شده بود، 47 رکابزن در قالب هفت تیم در 10 ماده با یکدیگر رقابت کردند که در پایان پیشگامان کویر یزد توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

روز نخست این پیکارها در پنج ماده برگزار شد که در رشته 4000 متر تیمی انفرادی، فولادمبارکه سپاهان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و پس از این تیم، پیشگامان کویر یزد و هیات بروجرد عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته دور امتیازی، علی خادمی از مس کرمان بر سکوی اول ایبستاد، محمد رجبلو از پیشگامان کویر یزد عنوان دوم را به خود اختصاص داد و بهنام آرین نیز از همین تیم در جایگاه سوم ایستاد.

در رشته 200 متر، محمد دانشور از پیشگامان کویر یزد و علی علی‎عسگری از مس کرمان در رده‎های اول و دوم ایستادند و احسان خادمی از پیشگامان کویر یزد سوم شد.

در رشته اومنیوم، محمد چایچی از تیم فولادمبارکه سپاهان اصفهان، شهاب جدیدالاسلام از هیات بروجرد و محمد گنج‎خانلو از پیشگامان کویر یزد به ترتیب مقام‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته تیم اسپرینت نیز، تیم مس کرمان سکوی نخست را کسب کرد، پیشگامان کویر یزد در جایگاه دوم ایستاد و فولادمبارکه سپاهان اصفهان نیز در رده سوم قرار گرفت.

اما روز پایانی این پیکارها نیز بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) در پنج ماده به پایان رسید که در 4000 متر تعقیبی انفرادی، بهنام آرین از پیشگامان اول شد و موسی مصطفوی از کاشی پرسپولیس مهریز و شهاب جدیدالاسلام از هیات بروجرد به ترتیب سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

در اسکرچ، کمال رازی از امیدنیا مشهد عنوان نخست را کسب کرد، امیرحسین جمشیدیان از سپاهان دوم شد و مهدی رجبی از پیشگامان کویر یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته 1000 متر انفرادی، محمد دانشور از پیشگامان کویر یزد و مهدی امیرسرداری از کاشی پرسپولیس حائز مقام‎های اول و دوم شدند و فرشید فارسی‎نژادیان از مس کرمان نیز عنوان سوم را کسب کرد.

همچنین، محمد دانشور از پیشگامان کویر یزد، علی علی‌عسگری از مس کرمان و رضا رشنو از سپاهان رده‎های اول تا سوم رشته کایرین را به دست آوردند.

سرانجام در رشته مدیسون هم، تیم‎های پیشگامان کویر یزد، هیات بروجرد و سپاهان اصفهان صاحب رده‎های برتر شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی رقابت‎های لیگ برتر دوچرخه‎سواری کشور در بخش جاده نیز از فردا به مدت دو روز به میزبانی ماهشهر برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار