اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
رئیس واحد آتش‌نشانی هندیجان:
رئیس واحد آتش‌نشانی هندیجان گفت: ما باید برای هر حادثه‌ای آمادگی کامل و مناسب‌تری داشته باشیم و برای هر اتفاق آموزش‌های لازم را طی کنیم.
به گزارش شوشان از بندر هندیجان، فریدون اسدی در حاشیه مراسم گرامی داشت شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو تهران اظهار داشت: شهادت آتش‌نشان قهرمان حادثه ساختمان پلاسکو را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ آتش‌نشانان کشور تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: مسئولیت آتش‌نشانی بسیار سخت و خطرناک است اما همه ما شاهد بودیم که همکاران ما در ساختمان پلاسکو نشان دادند نجات مردم از جان خود آن‌ها مهم‌تر بود، این یعنی ایثار و خود گذشتگی است.

رئیس واحد آتش‌نشانی هندیجان بیان کرد: حادثه عظیم ساختمان پلاسکو تهران نشان‌گر این است که همکاران آتش‌نشان ما در تهران چه رشادت‌هایی از خود نشان دادند.

وی گفت: از هم‌وطنان و همشهریان انتظار داریم در همه مواقع از آتش‌نشانان تقدیر کنند نه‌فقط در مواقع خاص چون آتش‌نشانان همیشه روحیه شهادت‌طلبانه دارند.

 اسدی عنوان کرد: آتش‌نشانان همواره این آمادگی رادارند که به هم‌وطنان خود خدمت کنند امیدوارم ملت ایران قدردان این عزیزان باشند کما اینکه تاکنون مردم ما برای رشادت‌های فرزندان خود تلاش مضاعف نشان دادند.

وی افزود: امیدواریم آتش‌نشانانی که زیر آوار هستند خبر زنده‌بودن آن‌ها را بشنویم این برادران همکاران ما بوده و از خداوند منان سلامتی آن‌ها را خواستاریم.

رئیس واحد آتش‌نشانی هندیجان بیان کرد: در خصوص آتش‌نشانی هندیجان مشکلات مالی وجود دارد امیدواریم که ان‌شاءالله تنگناهای مالی برطرف شده و بتوانیم تجهیزات بهتری خریداری کنیم.

وی گفت: آتش‌نشانی شهرداری هندیجان ازنظر ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات جایگاه خوبی دارد اما می‌توان عملکرد بهتری داشت و برای هر حادثه‌ای آمادگی مناسب‌تری را فراهم کرد.

گزارش از محمدمهدی صادقی



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار