شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم لیگ برتر کشور میزبانش سپاهان اصفهان را متوقف کرد

به گزارش ایرنا شاگردان عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درجریان برگزاری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان بودند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
نیمه نخست تیم سپاهان از امکانات میزبانی به نحو مطلوب استفاده کرد و توپ و میدان را دراختیار داشت و شاگردان فیروز کریمی در تیم صنعت نفت آبادان در این نیمه فقط دفاع کردند و بیشتر چشم به ضد حملات داشتند اما به لحاظ فرصت گلزنی دو تیم موقعیت های چندانی به روی دروازه یکدیگر خلق نکردند.
در نیمه دوم باز هم بازیکنان تیم سپاهان صاحب توپ و میدان بودند، اما همانند نیمه نخست نتوانستند از موقعیت های بدست آمده به روی دروازه حریف به گل برسند.
مهم ترین فرصت این تیم در دقیقه 60 به دست آمد و دوبار متوالی توپ بازیکنان سپاهان به دیرک دروازه حریف اصابت کرد اما باز هم گلی در بر نداشت.
این روند در ادامه دقایق دیگر این بازی ادامه یافت و این دیدار بدون اینکه گلی در برداشته باشد، تمام شد.
تیم سپاهان با کسب یک امتیاز از این دیدار 28 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.
تیم صنعت نفت آبادان نیز 21 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد و جای سایپا را در این رده گرفت.
روح الله شریفی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به احسان حاج صفی بازیکن تیم سپاهان و علیرضا نورمحمدی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد.
ترکیب تیم سپاهان:
لی اولیویرا،عارف غلامی، موسی کولی بالی، جلال عبدی، احسان حاج صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، فرید بهزادی کریمی، مسعود حسن زاده، جلالی علی محمدی، مهرداد محمدی.
ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:
ناصر سالاری،محمد پورمحمد،حسین بغلانی،علی عبدالله زاده،رضا نورمحمدی،عزیز معبودی،زبیر نیک نفس،مجتبی ممشلی،حکیم نصاری،بهادر عبدی و محمد شادکام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار