اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
مديركل آموزش و پرورش خوزستان:
مديركل آموزش و پرورش خوزستان اظهار كرد: بروز پديده ريزگردها سبب تعطيلي مدارس و افت تحصيلي در دانش آموزان مي شود و بايد با آن مقابله كرد.



شوشان: مديركل آموزش و پرورش خوزستان اظهار كرد: بروز پديده ريزگردها سبب تعطيلي مدارس و افت تحصيلي در دانش آموزان مي شود و بايد با آن مقابله كرد.

محمد تقي زاده گفت: دو روز پي در پي است كه مدارس به دليل پديده ريزگردها تعطيل مي شود كه امر سبب شده است دانش آموز ما كه به دليل مسائل اقليمي يك سال كمتر از ساير دانش آموزان در سراسر كشور تحصيل مي كند، بيشتر از درس عقب بماند.

وي با اشاره به آسيب هاي جسمي،اجتماعي ورواني ريزگردها در خوزستان گفت: مسئولين مركز بايد معلم ،دانش آموز و آموزش و پرورش خوزستان را مورد توجه جدي قرار دهند .

وي كه صبح امروز براي بازديد از روند پاكسازي مدارس در دبستان نظامي ناحيه يك اهواز حضور يافته بود،گفت: خاكي كه روي صندلي ها و ميزونيمكت هاي كلاس ها نشسته است با دستمال تنظيف پاك نمي شود و براي پاك كردن آن بايد از شيلنگ آب استفاده كرد.

تقي زاده پديده ريزگردها را بزرگترين آسيب طي ده سال گذشته در خوزستان دانست و گفت: در طول يكي دو روز گذشته ريزگردها ٧٠درصد بيش از استاندارد در خوزستان مشاهده شده است و اين پديده بر سلامت جسمي شهروندان آسيب وارد مي كند.

وي گفت:مدارس شهرستانهاي اهواز،كارون و باوي صبح امروز براي پاكسازي از گردو غبار تعطيل شدند تا از ظهر امروز دانش آموزان در فضايي سالم از نظر گردوغبار تحصيل كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار