اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
فرماندار شوش:
فرماندار شهرستان شوش از جذب تسهیلات 5 میلیارد ریالی از محل اعتبارات مشاغل خانگی استان به 126 نفر از متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زایی خانگی خبر داد.

فرماندار شهرستان شوش از جذب تسهیلات 5 میلیارد ریالی از محل اعتبارات مشاغل خانگی استان به 126 نفر از متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زایی خانگی خبر داد.
رضانجاتی در نشست شورای اشتغال، کمیته ی حمایت از سرمایه گذاران و همچنین بررسی مشکلات صنعتگران که در شهرک صنعتی شوش برگزار شد با اشاره به اینکه امروزه  دغدغه ی اشتغال یکی از مهمترین اولویت های مسئولان نظام می باشد گفت: دولت تمام تلاش خود را در جهت کاهش بیکاری به کار برده است.
وی با تاکید بر فراهم نمودن شرایط لازم جهت افزایش و گسترش طرح های اشتغالزایی خانگی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان شوش باید در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان از طرح ها حمایت کنند.
نجاتی گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار باید از سرمایه گذاران و صنعت گران حمایت شود و کوتاهی در این خصوص از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه صنعتگران نباید هیچ دغدغه ای به جز تولید داشته باشند، از دستگاه های خدمات رسان آب،برق و گاز خواست تا نهایت همکاری را با صنعتگران در زمینه ی پرداخت معوقات خود داشته باشند ضمن اینکه صنعتگران نیز باید نسبت به پرداخت به موقع بدهی خود توجه نمایند.
وی گفت: باید زمینه و شرایط لازم را برای ورود سرمایه گذاران به شهرستان شوش فراهم کنیم.
 نجاتی گفت: با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: این کارگروه آمادگی کامل در جهت حمایت از طرح های اقتصادی سرمایه گذاران را در تمامی زمینه ها دارد.
وی گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ارائه ی طرح ها و پیشنهادات خود دعوت می شود تا با مراجعه به دبیرخانه این کارگروه مستقر در فرمانداری شوش اقدام کنند.
فرماندار شوش گفت:علاقه مندان به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شوش نیز می توانند با مراجعه به دفتر مدیریت این شهرک نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی بهین یاب در زمینه ی اعطای تسهیلات به  بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد گفت: تاکنون برای 6 تعاونی و شرکت تولیدی، اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال مصوب شده است که در صورت پرداخت شدن شاهد فراهم شدن زمینه ی اشتغال برای 302 نفر در شهرستان خواهیم بود.
نجاتی از تحقق 125 درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1114 شغل در این سامانه توسط دستگاه های اجرایی شوش ثبت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار