اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
فرماندار شوش:
رضانجاتی فرماندار این شهرستان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد:13 طرح عمرانی ، خدماتی ، رفاهی ، آموزشی ، بهداشتی ، و نیز کشاورزی آماده بهره برداری می باشند

فرماندار شهرستان شوش از اجرای بیش از 800 برنامه فرهنگی، هنری، بصیرتی و عمرانی در دهه ی مبارک فجر این شهرستان خبر داد.
 رضانجاتی فرماندار این شهرستان  با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد:13 طرح عمرانی ، خدماتی ، رفاهی ، آموزشی ، بهداشتی ، و نیز کشاورزی آماده بهره برداری می باشند.
وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را بالغ بر 120 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:این طرح ها در مناطق شهری و روستایی شهرستان شوش اجرا شده اند.
نجاتی گفت:با افتتاح این پروژه ها 226 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف شهرستان شوش ایجاد می شود.
وی با تشریح دیگر برنامه های دهه فجر در سطح مناطق شهری و روستایی شوش بیان کرد:ستاد دهه فجر این شهرستان در قالب 17 کمیته تشکیل شده و برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.
فرماندار شوش نواختن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری،حرکت نمادین تاکسی های شهری ، یادوراه شهدا ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، جشنواره فرهنگی وهنری محلی ،دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبارروبی مزار شهدا و آماده سازی و آذین بندی فضای شهر و خیابان ها را از برنامه های شاخص ایام دهه فجر در سطح شهرستان شوش عنوان کرد.
نجاتی ضمن دعوت آحاد مردم شهرستان شوش به شرکت در راهپیمایی یوم الله22بهمن افزود:حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مقدمه ای تاثیر گذار برای حضور حماسی در انتخابات اردیبهشت ماه 96 می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار