اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
ریاست دوره ای شورای هماهنگی احزاب اطلاح طلب استان خوزستان در گفتگو با شوشان عنوان کرد: برای هر استان رابطینی تعریف شده است/ تغییر میز استانی انتخابات به رابطین استانی
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان تاکنون چندین جلسه درخصوص ساز و کار ورود به انتخابات 96 داشته است.


شوشان: جواد غدیرپور رییس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اطلاح طلب خوزستان در گفتگو با شوشان در خصوص نحوه فعالیت اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال ۹۶ گفت:  شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌ طلبان برای اولین بار در سال گذشته و به ریاست محمدرضا عارف برای مدیریت فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم تاسیس شد.

ترکیب جدید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

وی افزود: در سال جاری نیز این شورا با ترکیبی جدید با هدف انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای سال96 احیا شد. این شورا با حضور نمایندگان ۲۰ حزب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، نمایندگان 4 حزب دیگر اصلاح‌طلب و همچنین ۱۵ نفر از شخصیت‌های ملی و حقیقی جریان اصلاحات کار خود را با تشکیل اولین جلسه در دوشنبه 12 مهرماه سال جاری آغاز کرد. ریاست این شورا در دوره جدید هم بر عهده محمدرضا عارف می باشد که دو نایب رئیس آن اولی  موسوی لاری و دومی ریاست دوره ای شورای هماهنگی احزاب جبهه اصلاحات می باشد.

 رییس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اطلاح طلب خوزستان افزود: اعضای حقیقی این شورا چهره‌ هایی مانند مرتضی حاجی، محسن مهرعلیزاده ، محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری ، مرتضی مبلغ، سیدمحمود میرلوحی ، مصطفی معین، سرحدی‌زاده ، محمد سلامتی ، جعفر توفیقی ، بناب ، حسین مرعشی ، الهه کولایی ، محمدجواد حق‌شناس و رسولی را شامل می شود.

در این شورا چهار کارگروه تشکیل شده است

 جواد غدیرپور با اشاره به کارگروه های استانی این شورا گفت: در مورد کارگروه استان‌ها حسین مرعشی رئیس و مرتضی مبلغ نایب رئیس هستند. در کارگروه برنامه‌ریزی و تدوین راهبردها حسین کمالی رئیس و مجید فراهانی نایب رئیس و در کمیته تعامل و رایزنی مرتضی حاجی‌ رئیس و محسن مهرعلیزاده نایب رئیس هستند.» کارگروه چهارمی هم وجود دارد که قرار است در آینده تحت عنوان کارگروه «تدوین راهبردهای کلان» تشکیل شود. 

تغییر میز استانی انتخابات به رابطین استانی

 رییس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اطلاح طلب خوزستان گفت: پیش از این در جریان انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی، «میز استانی» تعریف شده بود، «در انتخابات پیشین آن اعضای شورا که ارتباط ویژه‌ ای نسبت به بقیه افراد با یک استان خاص داشتند، یا اینکه متولد آن استان بودند یا سابقه مدیریتی در آن استان داشتند، در چارچوب میز استانی با 31 استان کشور در ارتباط بودند.

 برای هر استان رابطینی تعریف شده است 

جواد غدیرپور ادامه داد: امسال برای هر استان رابطینی تعریف شده است که از میان اعضای خود شورا می باشند. هر استان سه نفر رابط دارد از آن سه نفر یک نفر مسئول شده و دو نفر دیگر به او کمک می‌کنند. رابطین استان خوزستان سید عبدالرزاق موسوی بعنوان مسئول و حق شناس و میرلوحی بعنوان اعضا گروه هستند.

حضور فعال اصلاح طلبان خوزستان 

وی افزود: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان تاکنون چندین جلسه در خصوص ساز و کار ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را داشته است که یکی از این جلسات در حضور عبد الرزاق موسوی مسئول گروه رابطین استان خوزستان بوده است. شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان در آخرین نشست مصوب کرده است که ده نفر از افراد حقیقی متنفذ اصلاح طلب به جمع شورا اضافه گردند تا با هم افزایی بیشتر در انتخابات پرشور سال اینده حضور فعال اصلاحات نمایان گردد.
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار